Bh str.

x1xLykkeMamma

Gift med forumet
Hvilken bh str bruker du?
har du fått barn?

Hvilken str skulle du ønske du brukte?

Nå som jeg er gravid 80c.. men før var det 80a.. håper de holder seg så store[;)] hehe..

Brukte F-cup før jeg ble gravid.

De vaks litt i begynnelsen av svangerskapet, så da kjøpte jeg en ammebh i størrelse G. Den er litt trang nå som jeg ammer, så kunne godt brukt H. Bestilte en, og den passet perfekt i cupen, men den var for stor rundt, og de hadde ikke i den størrensen som var små nok rundt.

Er tydeligvis for "tynn" til å ha så store pupper. [:@]

Jeg skal redusere, ferdig med det! Ønsker meg C-cup.

Jeg har en 85D, har et barn.
Kunne tenkt meg å hatt 75B (var det jeg hadde da jeg var normalvektig, og jeg var fornøyd med det)[;)]

[:)]Bruker 70c/d- litt ettersom... To unger - og har ammet i tilsammen over 5 år..  Puppene mine har egentlig ikke forandret seg på 25 år....
Bortsett fra rett etter fødsel med nr 1 - da var jeg oppe i 75 f! Og var slik i 5 mnt+ (Så himla smart ut[8D] Tilbake i str 34 i bukser ,og med pupper som Dolly Parton hadde misunt meg... Var mange mannfolk som hadde problemer med å se meg i øynene[:D][8D][>:])

Før jeg ble gravid hadde jeg 75b. Nå 75c men tror jeg må opp til d-cup snart.
Var fornøyd med b-cup jeg, passet til kroppen min[:)] Nå uten klær, ser jeg bare rar ut, ser ikke ut som mine pupper[:D]

ORIGINAL: shannon

Jeg har en 85D, har et barn.
Kunne tenkt meg å hatt 75B (var det jeg hadde da jeg var normalvektig, og jeg var fornøyd med det)[;)]

Akkurat det samma her[:)]

Etter å ha født 3 barn (og gått ned en del i vekt) er foreløpig størrelse 80E - trodde jeg var D i cupen, men tydeligvis har jeg alltid valgt for stort rundt og for liten cup[&:] Mest praktisk hadde vært å faktisk ha en D-cup, for flere av de fine BH'ene jeg kunne tenkt meg stopper der[>:]

75F nå, 75G når jeg var gravid og 70F før. Hadde holdt mer enn nok med 70D [8D]

Før jeg ble gravid brukte jeg 75 D/E. Nå bruker jeg 80 D/E [8|] Kunne ønske jeg brukte det jeg hadde før svangerskapet [:)]

70C:) 1 barn[:)]

80E sånn omtrentlig. Jeg har fått barn, men hadde like store bryster før det... skulle gjerne brukt D-kopp i stedet jeg, eller C, sånn at det gikk an å handle bh på vanlige klesforretninger som KappAhl og H&M

jeg bruker 75h....[:'(] hater de og skulle gjerne redusert til 75c, men vet ikke om det er så mye vits i føt jeg er ferdig med unger. og det kan jo ta sin tid, ønsker meg helst 2 til, men har ingen mann[8D] er noe drit med så svære pupper, og føler de er for store til at de passer resten av meg og. (ikke at jeg er så veldig liten og slank, men dog) 

Jeg bruker 70D, har ingen barn [:)]

Er egentlig ganske fornøyd, men nå har jeg jo fiksa på dem [8D]

75C her nå, men vipper opp mot D-cup....har brukt 75B lenge, men etter jeg fikk barn har de vokst...var også 70D en periode før jeg la på meg igjen

95E. Skulle hatt mye mindre ja...... har ett barn.

Bruker 75B...har vært oppe i 75DD da jeg gikk gravid og ammet. Er glad for str jeg har nå...liker ikke store pupper på meg selv!

Back
Topp