BH-str

x1x*Andromeda*

Glad i forumet
Puppene vokser jo, og jeg trenger stadig større BH-cup! Men er det vanlig å måtte gå opp i cm rundt brystet også? Har gått opp 5 cm, og føler at også disse BHene strammer nå...[&o] Evt hvorfor? Har jeg blitt tjukk, eller har lungene blitt større?

Jeg har gått fra 75 rundt til 90 det er et stort problem å finne noe som passe godt [:@]

jeg har gått fra 75b til 75c

Jeg har gått fra 75b til 80b, så jeg har nok lagt på meg litt rundt brystet også. 

Jeg har gått opp fra 90D til 90D, men kjenner at det strammer det også... Skulle nok hatt 95 rundt, men har ikke funnet amme bh som er i den str... Noe annet ser jeg jo ingen vits i å kjøpe nå. Håper jeg går ned rundt livet etter fødselen slik at de amme bh ene som jeg har passer...

ORIGINAL: raja10

Jeg har gått opp fra 90D til 90D, men kjenner at det strammer det også... Skulle nok hatt 95 rundt, men har ikke funnet amme bh som er i den str... Noe annet ser jeg jo ingen vits i å kjøpe nå. Håper jeg går ned rundt livet etter fødselen slik at de amme bh ene som jeg har passer...

Mener at jeg på Lindex har sett de har slike BH-forlengere/utvidere. Dvs 5 cm med bare hekter. Skal kikke etter det i dag jeg...[8|]

ORIGINAL: Baby i magen

Mener at jeg på Lindex har sett de har slike BH-forlengere/utvidere. Dvs 5 cm med bare hekter. Skal kikke etter det i dag jeg...[8|]

Jepp, det stemmer, og spar kjøp har også slike...[:D]

De selger amme bh her som går helt opp til 95G (norsk I) [:)]

jeg har så rare pupper... eller ikke rare da,men så unormal str.. jeg må ha 70G, er kjempeslit å finne noe!!! jeg har ikke endret str noe heller enda,heldigvis.. håper de holder seg slik til ettere fødsel,for bh´er i min str er dyyyyyrt

jeg brukte i utgangspunktet 80 D, men måtte første mnd skifte til 80 E, og nå er E for lite også.. og jeg får ikke tak i 80 F..usj [:'(]

Jeg bruker til vanlig 85 b/c. (tror jeg har en b+cup[8|], men det finnes jo ikke akkurat) Nå må jeg ha 90-95c/d (syns det kommer så an på hvor den er kjøpt) Innmari dumt da, for i "vanlige butikker" så går det ikke lenger opp enn til 85 rundt, det kan bli dyrt å kjøpe bh for å få riktig størrelse. Kjøpte to stykker på Kappahl da som var kjempegode, og i riktig størrelse. Er ellers helt avhengig av de forlengerene som er nevnt tidligere her. Om man ikke MÅ ha større cup så blir det mye billigere enn å kjøpe alle nye.

Jeg har ikke brukt bh siden nyttår jeg! Puppene bare slenger løse rundt omkring nå!![:D]

Neida, men jeg har bare brukt sports-BH'ene mine siden da, og de passer fint enda. Ser at size'n på puppene har økt (de er mer preget av tyngdekraften nå, for å si det slik!!!), men sports Bh'er og sports-topper er jo veldig elastiske!! Blir sikkert å bruke disse hele veien.

Bestilte meg en amme BH men den kom aldri.......... burde jeg kansje gått til innkjøp av noen sånne snart ja kansje??????????

Syns det er så mange som har gått opp str i bh ... hmm hvorfor har ikke jeg det da tru .. føler meg veldig unormal her .. hehe... har dere fått mye melk i dem ??

ORIGINAL: M2TC

Det er helt normalt å bli større rundt også - ikke fordi du blir tjukk, men fordi ribbeina "utvider" seg for å få plass til alt som blir pressa oppover av magen...

Forrige gang vokste jeg fra 85A/B til 95D, denne gangen er jeg så langt vokst fra 85B til 90C - og større skal jeg vel bli...

(Er forresten egentlig litt misunnelig på dere som har sånne "silikonstørrelser" - men skal vel være glad for det jeg har, jeg kjenner jo ikke til alle de ulempene som dere opplever...)

he he er akkurat det jeg har... Trodde jo ikke det skulle komme et mirakel [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ohBaby!

jeg har så rare pupper... eller ikke rare da,men så unormal str.. jeg må ha 70G, er kjempeslit å finne noe!!! jeg har ikke endret str noe heller enda,heldigvis.. håper de holder seg slik til ettere fødsel,for bh´er i min str er dyyyyyrt

huf, ja[&:] brukte selv 70F før jeg ble gravid... men her i lillehammer har de ikke noen butikker med store str, så jeg bruker de samme enda, selv om de er for små..... har heldigvis funnet slik "forlenger", for jeg har vokst rundt ribbeina å...
men når jeg skal til arendal i mai, så blir det bh-shopping[:D]
må ha noe som passer snart, for merker det går utover ryggen[:'(]

ORIGINAL: *julibaby*

huf, ja[&:] brukte selv 70F før jeg ble gravid... men her i lillehammer har de ikke noen butikker med store str, så jeg bruker de samme enda, selv om de er for små..... har heldigvis funnet slik "forlenger", for jeg har vokst rundt ribbeina å...

ja,jeg håper å finne allefall ett par gode til amminga,håper du finner noen i arendal!!!

ORIGINAL: *julibaby*

ja,jeg håper å finne allefall ett par gode til amminga,håper du finner noen i arendal!!!

satser på å finne noe der, for de har 2 "spesial" butikker der[;)]
blir nok ikke noe veldig pent, men brukende hvertfall[:)]

bruker 95 c fra før nå har jeg 2 forlenger på de jeg har fra før,
lurer på om det finns i over 100 på butikker her i norge..

Back
Topp