Bh str

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Dere som trenger nye bh er kjøper dere amme bh nå eller vanlig? Kjenner jeg trenger nye og usikker på hva jeg skal kjøpe meg.

Men hva om brystene plutselig vokser da og de ikke passer lengre? Jeg venter iallfall til et par uker før fødsel med det.

Jeg har kjøpt ammebh fra Lindex, sånn 2-Pack. De er myke og tøyelige, men de kostet ikke all verden hvis jeg må opp i en str til. Dette var M. Er 75c.

Greide å dra med meg en ammebh ved en feil (butikk som skulle legges ned og alt var kaos), men tenker det er like greit å ha ;)

Sports-bh eller vanlig. Har også noen uten spiler.

Men hva om brystene plutselig vokser da og de ikke passer lengre? Jeg venter iallfall til et par uker før fødsel med det.
Damen på change sa at vi burde faktisk kjøpe det en uke eller to etter fødsel, da det er da de er på sitt største:) tenker at jeg kjøper en to uker før så en litt bedre etterpå kanskje:)

Jeg har kjøpt både vanlig uten spiler og amme bh. Litt etter hva som passer faktisk.
Men jeg har vokst ut av de to jeg kjøpte på torsdag allerede. Så jeg holder ut en uke til med små valker på oversiden også ser jeg hva de har på change. De er eneste kjeden som har store nok strl tydeligvis. :(
Men tenker at ammebh er fornuftig, hvis puppene slutter å vokse nå, så har jeg det, og slipper å kjøpe igjen når det nærmer seg.

Back
Topp