Bh størrelsen nå?

Ladybaby

Flørter med forumet
Hei

Jeg har ammet i 6 måneder for fullt, sluttet nå. Må si at mine 2 bryst har blitt myke som smør etter dette, og mindre enn de noen gang har vært( så jeg kan huske iallefall). Håper at det snart kommer  noe fett tilbake i de snart!! Måtte kjøpe nye BH-er for at de ikke skal drukne i de gamle BH-ene mine :( Depper litt over dette, har startet å trene. Håper at det hjelper............

Hvordan er deres? :)

Trening hjelper minimalt på puppene. Kvinner sin brystmuskulatur er så liten at det vil ikke ha noen betydelig effekt.

Jeg ammer enda, men mye mindre enn før, så klart. Så merker absolutt at de er mindre og slappere. Men satser på at når jeg er helt ferdig med ammingen om sånn fire måneder eller så, så kommer litt av fettet tilbake i puppene. =)

Mine pupper er forøvrig fortsatt for store for de gamle BH-ene, men det kan jo hende det endrer seg når jeg er helt ferdig med ammingen. Er jo ikke noe fyll i de nå..

bruker samme str som alltid  merker lite forskjell etter 2 svgskap, bortsett fra tyngdekraften, de peker mer ned mot skoa :(

Har samme størrelse i ammebh som eg har hatt heile tida, prøver å amme til kvart måltid, så sant ho vil ha. Men har egentlig ikkje merka sånn veldig forskjell, men kan ikkje bruke vanlig bh med bøyle (spile), viss eg skal ein tur ut etter ho he lagt seg om kvelden, det pressar så mot brystet og det blir for trangt rundt. Så det er vel rundt eg merker størrelsen, ikkje i cupen.

Jeg slutta å amme for 1 mnd siden. Og puppene mine er også myke som smør.. Men de er større enn de var før graviditeten, men mindre enn da jeg amma. Har fortsatt litt melk i puppene , så kan være derfor :P

Brukte 75b før graviditeten, 75D / 70 DD under amminga, og bruker 75C / 70 D nå.  

Har ikke prøvd de gamle BHene enda, ammer fremdeles endel. Men gullet tar alltid bare 1 pupp av gangen og man kan veldig lett se hvilken pupp som han har spist fra for å si det sånn! 

Med en kombinasjon med graviditet, amming og vektnedgang så har jeg liten tro på at jeg får de gamle boobsa tilbake, men det er faktisk helt greit :) 

Back
Topp