Bh-størrelse

Lavendella

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg har gått opp to bh-størrelser fra C- til E-cup hittil i svangerskapet (er i uke 26 nå), og har måtte legge vekk alt jeg har av bh-er og gå til innkjøp av et par nye.
I tillegg sies det at man går opp ytterligere en-to størrelser etter fødsel, så må vel kjøpe enda større etterhvert.

Det jeg lurer på, er om puppene går tilbake til opprinnelig størrelse når man er ferdig å amme, altså C for meg? Eller går de tilbake til størrelsen jeg har fått nå i graviditeten, E-cup?

Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av flere vanlige bh-er i str E, eller om det ikke er noe vits..
 
Mine har som regel ikke gått opp så mye da, kanskje maks en cup str.. og gått ned igjen etter amming. Men ikke gått opp så mye at jeg har trengt større cup før etter fødsel.
 
Mine har virkelig vokst - både forrige gang og denne gangen. Sist kjøpte jeg amme-BH i den størrelsen jeg hadde på slutten av graviditeten (som var to størrelser større enn til vanlig), men måtte akutt kjøpe nye etter fødsel, da de vokste enda mer. Da var de jeg allerede hadde kjøpt så trange at jeg ikke kunne gå i de. Jeg fikk faktisk problemer på vei hjem fra sykehuset, da jeg hadde på den BH-en som var for liten.
Etter amming gikk de ned igjen til B, men de føltes nesten mindre :hilarious: sikkert fordi de var mer..slappe?
 
Dette er individuelt, så kjøp etter det behovet du har :)
 
Eg brukte samme størrelse etter fødsel som på slutten av svangerskap. Hadde ammebh'er som var litt elastiske, så ei lita stund var dei litt små, men stort sett passa dei når eg amma. Det gjekk ikkje så lang tid før eg brukte mine vanlige bh'er, så eg ville ikkje kjøpt for mange nye enda...anbefaler deg å kjøpe eit par når det nærmer seg termin og heller sjå det an videre.
 
Jeg har også gått opp fra C til E, til tross for at jeg har gått ned over 8kg etter at jeg ble gravid. Er i uke 22 nå, men puppene kom allerede før første trimester var ferdig. Håper jeg slipper at de vokser så mye mer. Har bare to BH’er som passer nå, men venter så lenge jeg kan med å kjøpe flere bare i tilfelle det plutselig endrer seg igjen.
 
Jeg venter med å kjøpe ammebher før det nermer seg, føler de bare vokser og vokser. Hat kjøpt meg noen gode sportsbher på cubus, som jeg bruker nå! Alle bhene mine er for små..
 
Her er også puppene enorme, liker det overhodet ikke. Plager meg nesten mer enn vektoppgangen jeg har hatt så langt. Og jeg vet at de blir enda mer enorme etter fødsel :/
Jeg har fått mindre pupper etter at ammingen har vært over, så det blir vel det denne gangen også. To slappe poser som henger i front :p
 
Takk for svar, folkens! Ser at det kan variere fra person til person, så da avventer jeg foreløpig med storinnkjøp :joyful:
 
Jeg har gått opp to bh-størrelser fra C- til E-cup hittil i svangerskapet (er i uke 26 nå), og har måtte legge vekk alt jeg har av bh-er og gå til innkjøp av et par nye.
I tillegg sies det at man går opp ytterligere en-to størrelser etter fødsel, så må vel kjøpe enda større etterhvert.

Det jeg lurer på, er om puppene går tilbake til opprinnelig størrelse når man er ferdig å amme, altså C for meg? Eller går de tilbake til størrelsen jeg har fått nå i graviditeten, E-cup?

Lurer på om jeg skal gå til innkjøp av flere vanlige bh-er i str E, eller om det ikke er noe vits..

Sniker
Ikke gravid nå, men ja puppene mine ble den samm størrelsen. Men først 1-2 mnd etter ammeslutt 16mnd etter fødsel... Og måtte visst slanke meg bittelitt også, flesket legger seg fort på brystene hos meg.
Men jeg er fortsatt noen 4-5 kg over startvekt, så kjøpte meg et par nye bher rett før vi sluttet å amme, da vi kun ammet 1 gang om morgenen, fordi vidden rundt brystkassa var litt endret.
 
Her er også puppene enorme, liker det overhodet ikke. Plager meg nesten mer enn vektoppgangen jeg har hatt så langt. Og jeg vet at de blir enda mer enorme etter fødsel :/
Jeg har fått mindre pupper etter at ammingen har vært over, så det blir vel det denne gangen også. To slappe poser som henger i front :p
Vrengte bukselommer, som mannen min kaller det :hilarious:
 
Jeg har E-cup fra før, så dette kan bli festlig :hilarious: Passer så vidt fortsatt samme størrelse, må nok kjøpe nye snart. Men greit å lese at man ikke nødvendigvis bør kjøpe inn så mye, heller ta det etter hvert. :happy:
 
Uff, har gått opp til en H selv (brukte G før jeg ble gravid), og gruer meg litt til de blir større når melken kommer siden jeg allerede sliter med å finne noen som passer (som jeg liker/er behagelige). Endte opp med å kjøpe tre nye (de var på salg da), i min familie er det vanlig å ikke gå så mye ned i størrelsen på bryst i etterkant så regner med a jeg kanskje får bruk for dem senere.
 
Back
Topp