Bh størrelse

stripen

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Oktobergull 2022
flere enn meg som er plaget med å ikke passe inn i bh'ene sine?

Har kjøpt større, men nå må jeg jo ut å kjøpe enda større cup.

Har bher i større størrelser fra forrige svangerskap. Vokser de enda mer nå går jeg over på ammebhene :)

Er over på ammebhene allerede jeg :-P
Har ikke passet mine egne bher på ett par mnder, så det var like greit å bare gå over til bhene jeg uansett skal benytte meg av forhåpentligvis i flere mnder fremover :-)

Kjøpte meg noen nye når jeg var litt over 3mnd på vei, men de vokser jo fortsatt! Jeg trenger egentlig å kjøpe noen nye, men er redd for at de også skal bli for små når melka og alt kommer. Bruker en del sportsbh'er for tiden, men har jo lyst å bruke mer "vanlige" bh'er....vet ikke om jeg skal kjøpe ammebh'er som er litt for store nå, og håpe på at de passer senere...??

Ja, bruker bare sportsbh nå. Puppene er ømme og gigantiske!

Forferdelig store pupper her også, kan ikke huske at de ble så store i sist svangerskap :o Bruker foreløpig de største av de BH'ene jeg har, men ser at det såvidt går :p

Dette har jeg tenkt på og :) Men som noen skriver over vil de jo vokse mer når melka kommer... men kan nesten ikke gå sånn frem til mai :P må se om jeg finner noen litt billige, behagelige som duger :) men kanskje liten vits i å kjøpe amme-bh enda?

Jeg bruker amme-bh. KappAhl har noen helt greie noen i 2pk. Etterhvert blir det jo ubehagelig med spiler også.

Det trenger ikke være så dumt å kjøpe ammebher. De er veldig behagelige og blir de for små når melka kommer for fullt vil de bli perfekte mot slutten av ammeperioden når det er mindre melk :)

Jeg kjøpte amme-bher på kappahl nå for ikke så lenge siden, og jeg elsker de! :D Ikke noe harde sømmer, spiler eller tull. Betalte rett under 300 kr for 2 stk, så var ikke så ille syns jeg. De er litt romslige nå siden jeg feilberegna litt da jeg plukka ut størrelse, så har et håp om at de skal passe i alle fall underveis i amme-perioden. :p

Jeg kan fremdeles bruke de vanlige i samme størrelse som før, men de siste ukene har de begynt å vokse, og det er nok ikke lenge til jeg må ut og kjøpe større. Bør jeg få kjøpe amme-BH for å slippe å kjøre dobbelt opp? Hvordan finner jeg rett størrelse i amme-BH når jeg ikke aner hvor mye puppene vil vokse videre i svangerskapet og når jeg begynner å amme? Noen med erfaring med dette?

Jeg kan fremdeles bruke de vanlige i samme størrelse som før, men de siste ukene har de begynt å vokse, og det er nok ikke lenge til jeg må ut og kjøpe større. Bør jeg få kjøpe amme-BH for å slippe å kjøre dobbelt opp? Hvordan finner jeg rett størrelse i amme-BH når jeg ikke aner hvor mye puppene vil vokse videre i svangerskapet og når jeg begynner å amme? Noen med erfaring med dette?
Det er vel umulig å vite akkurat hvor store puppene blir. Er nok store forskjeller. Jeg fikk ikke igjen jakka på vei hjem fra føden sist pga puppene var gigantiske av melk, mens ei på barselgruppa hadde omtrent like små pupper som vanlig. Mine ammebher var litt store da jeg kjøpte de, var passe i første del av ammeperioden og alt for store mot slutten da puppene gikk over til å bli mer slappe risposer [emoji14] Så det trenger ikke å være så dumt å ha ammebher i forskjellige størrelser heller. Jeg ville enten ha kjøpt et par vanlige bher på salget på en billig butikk og brukt i overgangen eller noen litt store ammebher. Evt en av hver ;) Begge deler kan jo bli bomkjøp..

Jeg har brukt amme-bher fra HM til nå. Men INGEN passer lenger. Og har prøvd i butikken også, alle cupene er for små og rundt livet er det for løst.

Men altså, hvor mye øker størrelsen med melk?

Skal kjøpe noen rimelige, løse sportsbher inntil videre, for vil ikke investere i amme-bher før jeg har mer pekepinn på størrelse. De rimelige amme-bhene er visst ikke for mine pupper :p XD

Jeg har brukt amme-bher fra HM til nå. Men INGEN passer lenger. Og har prøvd i butikken også, alle cupene er for små og rundt livet er det for løst.

Men altså, hvor mye øker størrelsen med melk?

Skal kjøpe noen rimelige, løse sportsbher inntil videre, for vil ikke investere i amme-bher før jeg har mer pekepinn på størrelse. De rimelige amme-bhene er visst ikke for mine pupper [emoji14] XD
Vanskelig å si, da det varierer fra person til person, hvor stor brystene blir iht melkeproduksjon.
Jeg er en D cup til vanlig, og jeg vet at forrige gang så dobbelt mine seg i størrelse pluss litt til da produksjonen satte i gang for fullt :-P så jeg har en pekepinn, men det kan godt bli annerledes denne gangen, hvem vet :-)

Jeg gikk fra liten B til C ila de første 10 ukene... Nå må jeg nok ut å kjøpe D snart:o Begynner å bli veldig trangt:p

Ja, synes det øker kontinuerlig ;)

Jeg strever litt med amme-bh'ene fordi de er så tynne. Mine vanlige bh'er er forede, mens ammebh'ene ikke er, og for tiden tåler ikke brystvortene mine noe som helst. Så her er det litt trange, men forede bh'er det går i, så får jeg se om jeg finner noen forede ammebh'er etterhvert.

Jeg strever litt med amme-bh'ene fordi de er så tynne. Mine vanlige bh'er er forede, mens ammebh'ene ikke er, og for tiden tåler ikke brystvortene mine noe som helst. Så her er det litt trange, men forede bh'er det går i, så får jeg se om jeg finner noen forede ammebh'er etterhvert.
Bruker forede bher til vanlig, har ett par amme bher som har litt for og på de jeg har som ikke har det bruker jeg ammeinnlegg :-) funker bra Syns jeg :-)

Jupp! Har kjøpt lindex sin topakn. med ammebh uten spiler. Takler ikke spiler og ubehagelige bh'er når jeg er gravid.

Back
Topp