Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel umulig å vite akkurat hvor store puppene blir. Er nok store forskjeller. Jeg fikk ikke igjen jakka på vei hjem fra føden sist pga puppene var gigantiske av melk, mens ei på barselgruppa hadde omtrent like små pupper som vanlig. Mine ammebher var litt store da jeg kjøpte de, var passe i første del av ammeperioden og alt for store mot slutten da puppene gikk over til å bli mer slappe risposer [emoji14] Så det trenger ikke å være så dumt å ha ammebher i forskjellige størrelser heller. Jeg ville enten ha kjøpt et par vanlige bher på salget på en billig butikk og brukt i overgangen eller noen litt store ammebher. Evt en av hverJeg kan fremdeles bruke de vanlige i samme størrelse som før, men de siste ukene har de begynt å vokse, og det er nok ikke lenge til jeg må ut og kjøpe større. Bør jeg få kjøpe amme-BH for å slippe å kjøre dobbelt opp? Hvordan finner jeg rett størrelse i amme-BH når jeg ikke aner hvor mye puppene vil vokse videre i svangerskapet og når jeg begynner å amme? Noen med erfaring med dette?
Vanskelig å si, da det varierer fra person til person, hvor stor brystene blir iht melkeproduksjon.Jeg har brukt amme-bher fra HM til nå. Men INGEN passer lenger. Og har prøvd i butikken også, alle cupene er for små og rundt livet er det for løst.
Men altså, hvor mye øker størrelsen med melk?
Skal kjøpe noen rimelige, løse sportsbher inntil videre, for vil ikke investere i amme-bher før jeg har mer pekepinn på størrelse. De rimelige amme-bhene er visst ikke for mine pupper [emoji14] XD
Bruker forede bher til vanlig, har ett par amme bher som har litt for og på de jeg har som ikke har det bruker jeg ammeinnleggJeg strever litt med amme-bh'ene fordi de er så tynne. Mine vanlige bh'er er forede, mens ammebh'ene ikke er, og for tiden tåler ikke brystvortene mine noe som helst. Så her er det litt trange, men forede bh'er det går i, så får jeg se om jeg finner noen forede ammebh'er etterhvert.