Bh størrelse

Vic-hi

Forelsket i forumet
Januar 2017
Noen som kan gi en pekepinn på hvor mye puppene vokser når jeg begynner å amme?
Bruker 80D nå, kjøpt inn to stykk ammebh i 80E, holder det?

Før graviditeten brukte jeg 75D.

Det er så individuelt at du nesten bare må vente å se :) Eventuelt kjøper du bravado seamless som ikke har cup størrelse, men er veldig tøyelig og utvider seg mye :) Kan tenke meg du må ha medium i de om du bruker 80cm rundt. Eg bruker 70cm rundt og har s, bruker e/f i cup til vanlig, målt hos change :)

Jeg har kjøpt meg amme singletter, ene og alene av den grunn at man ikke vet noe før melka er kommet og stabilisert seg. Amme bhene jeg brukte sist, er nå forsmå mens jeg er gravid. Jeg bruker B til vanlig er nå DD :p. Så lurer jo på hvor dette skal ende :o for jeg fikk ganske så store pupper når jeg hadde melk sist.

Kjøpt meg amme singlet og topp. Så str L 2 pk fra Lindex. Så tenker jeg å kjøpe litt flere BH'R når jeg vet 100% størrelse og om jeg trenger flere :) sist så klarte ikke snuppa og amme, så behovet for amme BH ble det Ikke :p

Tja det varierer veldig i grunnen. I starten når poduksjonen starter føler jeg at de er enorme og ingenting er stort nok, men etterhvert normaliserer det seg. Tipper det er også enorme inviduelle forskjeller på dette, så tenker du nok bare må vente å se hva behovet blir.

Virker som det varierer veldig. Jeg har feks bare gått opp en str nå, mens andre igjen har gått opp 3.

Jeg har derfor kjøpt to stk som ser ut som sportsbh og ammesinglet, så kjøper jeg heller når jeg vet hvordan puppene blir :)

Jeg har bare kjøpt de billige på KappAhl som er helt vanlige. Så har jeg heller kjøpt en god litt dyrere ammebh 2 uler etter fødsel. For da har puppene stabilisert seg litt.

Jeg synes det er fortvilende at det er så lite støtte i de aller fleste ammebher i større str.
Ellos hadde en god modell, som jeg fikk prøvd i en annen str i en bhbutikk i Narvik. Den jeg bestilte fra ellos ble også feil str, så må sende tilbake. 80f passa, men siden jeg kommer til å gå opp i cupen så gikk jeg ned rundt og bestilte 75i, men den var helt feil. Så nå skal jeg sende i retur og prøve 80i... skulle ønske jeg fant noe i butikk, men i bodø er det bare change som har min str, og de har kun med spiler....

Jeg synes det er fortvilende at det er så lite støtte i de aller fleste ammebher i større str.
Ellos hadde en god modell, som jeg fikk prøvd i en annen str i en bhbutikk i Narvik. Den jeg bestilte fra ellos ble også feil str, så må sende tilbake. 80f passa, men siden jeg kommer til å gå opp i cupen så gikk jeg ned rundt og bestilte 75i, men den var helt feil. Så nå skal jeg sende i retur og prøve 80i... skulle ønske jeg fant noe i butikk, men i bodø er det bare change som har min str, og de har kun med spiler....

Har du sjekket glammom.se? De skal vist være veldig bra :) Men jeg aner ikke hvor store str de har dessverre.

Har du sjekket glammom.se? De skal vist være veldig bra :) Men jeg aner ikke hvor store str de har dessverre.

Det har jeg ikke.. takk for tipset :)
Nå har jeg jo funnet en bra modell da, er bare vanskelig å finne riktig str på nett :p

Jeg har flere amme BHer som jeg bruker nå og som jeg tror jeg kommer til å passe etter fødsel. To av de er sånne som puppene kan vokse seg veldig store i, så disse passer nok de første ukene også :)

Noen som kan gi en pekepinn på hvor mye puppene vokser når jeg begynner å amme?
Bruker 80D nå, kjøpt inn to stykk ammebh i 80E, holder det?

Før graviditeten brukte jeg 75D.

Hei,
Skyter inn en kommentar.

Jeg kjøpte ikke noe før etter fødsel - veldig glad for det. Det "eneste" jeg hadde med meg var ammesingletter fra hennes. Kjøpte de i 2-pack. Bor i disse singlettene nå:-)

Da jeg var gravid med vesla kjøpte jeg meg en dyr ammebh mens jeg var gravid, delvis fordi de faktisk hadde den i min størrelse, og jeg slet med å få tak i noe som passet uansett. Brukte den gjennom svangerskapet og amminga. Så jeg hadde kjøpt en som var behagelig nå, og heller sett an behovet framover. Puppene sprengte litt da melka kom, men jeg gikk jo også ned i vekt ganske raskt etter fødsel, så det jevnet seg ut for min del.

Back
Topp