Bh-størrelse

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Har den endret seg etter flere graviditeter/amming?

Jeg gikk tilbake til samme størrelse sist gang og er spent på om det samme skjer denne gangen også :)

Tja, jeg (mis)brukte den klassiske 75b før jeg ble gravid frste gang, den som 99% av brukerene har feil størrelse. Jeg var nok av dem som reelt sett slett ikke egentlig skulle ha 75B, men en ting er sikkert, etter barn har jeg ikke kommet meg inn i noen av dem heller. Nå ammer jeg jo, men også mellom de to siste ungene (og det er nesten fem år mellom dem så jeg var normalisert) brukte jeg 75C eller 70D eller til og med 65E der D og E nok var de mest passe. 75B? Never ever again.

Fortsatt på 75B som alltid. Kjekt at jeg er blant de 1% som har riktig da:p hehe
Puppene ble litt fastere sist gang bare, men byttet aldri str. Sikkert det samme nå og. Halvveis med nr 2, og har ikke merket særlig forskjell

Byttet ikke str. Men brukte den faste 75 b før. Etter en graviditet så bytte jeg og det ble 65 e. Men nå er nr 2 bare 6 mnd og jeg må ha 70 e. Så håper nesten de holder seg selv om jeg går ned i vekt. Bruker akkurat nå en i str 75 d. Men den går i kryss i ryggen så gjør ingenting at det er 75. Men jeg veide en stund 39 kg så er egentlig ikke sikker på hva slags str jeg hadde før. Var 5 år mellom 39 kg og til jeg fikk første. Men mellom der var jeg innom de fleste str.

Har fortsatt 80 F, men de henger mer nå etter nr 3. De såg ganske ut som seg selv etter nr 1 og 2 da :)

Jeg har gått opp hver graviditet og ikke gått ned igjen.
Er vel på en 80-85 K nå :oops:
Har ikke pupper lenger, jeg har jur

Nei, gikk tilbake til samme størrelse.

Jeg har gått opp hver graviditet og ikke gått ned igjen.
Er vel på en 80-85 K nå :oops:
Har ikke pupper lenger, jeg har jur
Akkurat likt, måtte opp i 85 L i amme-bh no (nesten umulig å finne)... Litt vid, men 80 er litt tight og det orkar eg ikkje no. Håpar inderlig dei kan krympe litt på sikt, men eg har ikkje trua på det. Ønskar brystreduksjon når eg er ferdig med amming.

Jeg gikk fra 75B før svangerskap til 75A etter :(
Men så grep jeg inn, og nå har jeg 75D/E :D

Hadde 85 c, fikk 90 E, har nå 80 c :D

Jeg var... Må tenke litt... Må ha vært en 75 c eller D før første. Gikk da opp til E. Så litt ned igjen, til DD.

Så gikk jeg opp igjen med nr 2, og det har bare blitt sånn :-P
Bruker nå 75H/80G.
Litt heng, men fortsatt ganske fast i fisken :-P

Er i grunnen ganske fornøyd ;-)

Nei. Etter ammingen var Pamela tiden forbi. Tilbake til en halvfull B cup :P

Back
Topp