Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheJeg gikk tilbake i mine gamle etter å ha ammet førstemann i alle fall, men må vel innrømme at det å ha gått og 3-4 cupstørrelser under svangerskap og amming og så tilbake igjen førte til at ikke alle var like kledelige lenger.....![]()
Hm, da får jeg bare vente å se! Det første svangeskapstegnet jeg merker, var jo at brystene ikke fikk plass i bh'enBruker samme størrelse her.. Ikke vokst noe særlig og gjorde heller ikke det forrige gang mn ble jo litt større under ammingen... Mn jaggu har puppene blitt mindre etter 1 svskap og amminghadde jeg ikke hørt gikk an også leste jeg om det og fant ut at det er helt normalt... Kjedelig
![]()
HehehMed første gjekk eg fra 70A til 80E . No bruka eg 75 E. Har ikkje vokse noko særlig denne gangen. Så alle bh fra før svangerskapet passe endå. Har kjøpt eit par amme bh som e litt større Så kjøpe eg fleire om eg trenge større eller evt. mindre når melko har stabilisert seg. Satsa på å holda meg på E cupen ette amming. Ellers e da vel berre igjen pøseskinn som må rullast opp i bh-en![]()
Hm, så greit! Du har vell ikke trengt å fornye bh samlingen så mye da?Jeg har bare gått opp en halv str sålangt, er 36+3. Er spent på åssen det blir.
Hm, så greit! Du har vell ikke trengt å fornye bh samlingen så mye da?![]()
HeheJeg har kjøpt noen nye Bh'er i en str større fordi det er så lite pent med dobbelpupp![]()