Bh-størrelse

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Er det vanlig å gå tilbake til den størrelsen man hadde før graviditet etter amming? Eller er det bare til å kassere hele sulamitten? :p

Jeg gikk tilbake i mine gamle etter å ha ammet førstemann i alle fall, men må vel innrømme at det å ha gått og 3-4 cupstørrelser under svangerskap og amming og så tilbake igjen førte til at ikke alle var like kledelige lenger..... :-p

Bruker samme størrelse her.. Ikke vokst noe særlig og gjorde heller ikke det forrige gang mn ble jo litt større under ammingen... Mn jaggu har puppene blitt mindre etter 1 svskap og amming :( hadde jeg ikke hørt gikk an også leste jeg om det og fant ut at det er helt normalt... Kjedelig :(

Med første gjekk eg fra 70A til 80E . No bruka eg 75 E. Har ikkje vokse noko særlig denne gangen. Så alle bh fra før svangerskapet passe endå. Har kjøpt eit par amme bh som e litt større Så kjøpe eg fleire om eg trenge større eller evt. mindre når melko har stabilisert seg. Satsa på å holda meg på E cupen ette amming. Ellers e da vel berre igjen pøseskinn som må rullast opp i bh-en:p

Jeg har bare gått opp en halv str sålangt, er 36+3. Er spent på åssen det blir.

Bruker samme størrelse her.. Ikke vokst noe særlig og gjorde heller ikke det forrige gang mn ble jo litt større under ammingen... Mn jaggu har puppene blitt mindre etter 1 svskap og amming :( hadde jeg ikke hørt gikk an også leste jeg om det og fant ut at det er helt normalt... Kjedelig :(
Hm, da får jeg bare vente å se! Det første svangeskapstegnet jeg merker, var jo at brystene ikke fikk plass i bh'en:p Har gått opp en del. Lurer bare på om det er vits å ta vare på de gamle, men får vell bare vente å se hva som skjer:)

Med første gjekk eg fra 70A til 80E . No bruka eg 75 E. Har ikkje vokse noko særlig denne gangen. Så alle bh fra før svangerskapet passe endå. Har kjøpt eit par amme bh som e litt større Så kjøpe eg fleire om eg trenge større eller evt. mindre når melko har stabilisert seg. Satsa på å holda meg på E cupen ette amming. Ellers e da vel berre igjen pøseskinn som må rullast opp i bh-en:p
Heheh:) Har gått fra 75b til 80 d selv. Håper det er nokså likt når melken har stabilisert seg. Er spent på om de går tilbake til "normalen" etter ammingen da..

Gått fra liten C til stor E -.- har aldri opplevd å svette mellom og under puppene før -.-

Sent from my iPad using BV Forum

med første så gikk jeg fra c til f og tilbake til b.. men etter etpar år fikk jeg c igjen ;)

Her har det skjedd lite med størrelsen, mer med omkretsen. Så akkurat nå passer egentlig ingen bh´er :(

Jeg gikk fra en spenstig 75 B til pupper nesten uten innhold etter første barnet!
Er nå på 80/85D, men forventer å gå ned til 75 A/B igjen etter amming.

Har gått opp litt i str mens jeg har gått gravid og amma, men har gått ned igjen etter amming. Men har nok fått litt større pupper etter tre svangerskap. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp