bh-størrelse??

Y_lill

Glad i forumet
Dette er fyrste gongen for meg, så sit med ein haug med spørsmål, nokre litt meir tullete enn andre. Her er eit ordentlig tullete eit:

Kor mange bh-størrelsar er det vanlig å gå opp? Og når i svangerskapet skjer det mest endringar?

Reknar med at svaret er at det er veldig individuelt og at det varierar frå gong til gong. Men mine byrjar allereie å bli for små. Har ikkje så lyst til å bruka masse pengar på å gå opp litt og litt, for så å aldri bruka dei igjen. Samstundes kjenner eg behovet for støtte meir no enn ellers.

Nokon som har erfaringar å dela?

Først og fremst GRATULERER med en liten spire

Da jeg gikk med min datter for 5 år siden fikk jeg ikke større pupper før 30 min etter fødselen! Å de kom fort!!! Så det var vondt ! Denne gangen har jeg fått større pupper med en gang, mine bh`r begynner også å bli for små. Hvis jeg kommer til å kjøpe meg noen ny bh`r nå så kommer jeg til å kjøpe gode-støttende ammebher! Fordi du kommer jo til å gå ned igjen etter du er ferdig med å amme. Så da får du ikke bruk for de igjen. Så det er nok greit å investere i noen gode ammebh`r :) Mitt tips i hvertfall :) Lykke til med svangerskapet :o)

Sist svangerskap brukte jeg samme BH-størrelse hele tiden - 85 D. Etter fødselen ble de fylt opp med melk, så gikk opp til 85 DD, og 85 E når de var på sitt største. Nå er de 85 DD, men har litt å gå på i den størrelsen. 

Hvis du føler det er vondt med den størrelsen du har nå ville jeg ha kjøpt ny. Du trenger jo bare å kjøpe to stk, og vaske de raskt etter bruk. Blir jo så klart veldig dyrt å kjøpe ny hver mnd, men du får gå i butikken å prøve, kanskje du finner en som sitter fint nå, men allikevel har litt å gå på?

Kan abefale deg å kjøpe en bh du finner inne på  www.alexi.no der går du inn på gravid og bh og topper. Den bhèn har jeg og kan anbefale den på det sterkeste. Pluss at den kan puppene vokse i.

Tusen takk for svar jenter!
 Skal sjekka på nett og i butikk og sjå kva eg finn!

Back
Topp