Bh-størrelse når melka kommer

Esoteri

Elsker forumet
Novemberlykke 2016
Ja, overskriften sier vel alt :p Hvor mye må man regne med at man øker i størrelse når melka setter i gang for fullt? Jeg har nesten ikke vokst noe over puppene i svangerskapet, bare litt i starten, og bruker fortsatt min vanlige størrelse bortsett fra at jeg har bytta til spilefritt. Jeg ser at det er anbefalt av mange å vente med å kjøpe ammebher til melka har kommet, nettopp fordi man skal få riktig Bh-størrelse, men jeg kjenner liksom at jeg er så innmari lite keen på å løpe byen rundt på jakt etter gode bher i dagene etter fødsel og vil helst ha alt på plass i forkant :p Hva er deres erfaringer ifht å kjøpe ammebher på forhånd og hvor mange str opp man kan ta utgangspunkt i?

Først og fremst vil jeg anbefale Bravado Seamless. Og de går i S,M,L. Bak på pakken står det hvilke mål som passer.
Denne gang har jeg kjøpt en fra Boob også, men jeg foretrekker Bravado.
Prøvd alt fra de vanlige kjedene uten hell.

Jeg brukte samme str i ammebh på slutten av graviditeten som når melka kom, gikk opp en god del.
Ei venninne av meg gikk ikke opp noen ting og trengte ikke endre str når melka kom heller..
Og ei annen venninne gikk opp lite underveis men en del str når melka kom..

Så ja, det er ganske vanskelig å forutsi. Ville muligens kjøpt en str større enn der du bruker nå i en eller 2 bher. Om du ikke bruker giga str på bhen så er lindex sine veldig kjekke egentlig, både de single og de som selges i 2 pakning. Så ville muligens prøvd meg på en sånn til akkurat dagene på barsel og heller sendt mannen ut etter annet om du vokser veldig :)

Jeg venter med å kjøpe sist, men gikk ikke opp noen str. Eneste jeg merket var at de ble litt fastere, men aldri noe særlig større. Bruker fortsatt samme str som alltid :)

Mine ble supermega gigantisk etter at jeg kom hjem fra sykehuset. Tror måtte gå opp kanskje 2-3 str? Men det er som alle sier her, kanskje best å vente? Jeg tror og jeg venter for det er så vanskelig å forutsi.

Takk for masse gode tips :) Tror jeg kommer til å prøve meg på å kjøpe 1 eller 2 ammebher i en størrelse større enn det jeg bruker nå og håpe at det holder den første uka eller to. Mamma sier hun ikke opplevde å øke noe særlige i Bh-størrelse etter jeg og søsteren var født, så er jo lov å håpe at jeg ligner på ho :p

Først og fremst vil jeg anbefale Bravado Seamless. Og de går i S,M,L. Bak på pakken står det hvilke mål som passer.

Skriver under på denne. Elsker mine veldig elastiske så de tilpasser seg. Synes nå jeg.

Skriver under på denne! De er kjempegode :)

Jeg kjøpte noen fra Lindex sist som gikk i s,m og l. De var kjempegode og passet fint selvom puppene vokste mye. Så tok jeg en bytur etter et par uker når melken hadde stabilisert seg og kjøpte noen vanlige ammebher :)

Kjøpte 2 på babyshop sist, type str S,M,L, de er favoritten denne gangen også. De er elastiske uten å bli løse. Prøvd noen fra h&m denne gangen i tillegg, men det er et bomkjøp for min del.

Back
Topp