bh størrelse-igjen

baby_doll

Forelsket i forumet

ikke så fryktelig lenge siden jeg målte meg selv og sjekket bh-kalkulator på nett og fikk svar 75 b.

i går fant jeg ut at jeg skulle på en butikk og få målt skikkelig.der fant jeg ut at jeg hadde behov for 70 e..litt forskjell det.anbefaler alle å gå og få målt seg:)

Oi, sprøtt at det er så stor forskjell da!
Kanskje jeg må dra å få gjort det selv:)

Hvor finner man forskjellige kalkulatorer da? Jeg trenger nemlig nye bh'er, da puppene har vokst igjen.

Og her vi bor, er det ingen ordentlige undertøysbutikker dessverre....

søkte på google

Elsker Brus skrev:
Hvor finner man forskjellige kalkulatorer da? Jeg trenger nemlig nye bh'er, da puppene har vokst igjen.

Jeg brukte denne i vinter, tror den er ganske riktig på meg hvertfall :) 

kikja skrev:
Elsker Brus skrev:

Hehe, jeg har alltid brukt 80 B (ihvertfall før første graviditet) og denne kalkulatoren sa at jeg skulle bruke 80 E!! Hehe, det stemmer ikke, jeg har aldri brukt større enn C-cup, og da hadde jeg fulle ammebryster....;-)

Elsker Brus skrev:
kikja skrev:
Elsker Brus skrev:

Hehe, jeg har alltid brukt 80 B (ihvertfall før første graviditet) og denne kalkulatoren sa at jeg skulle bruke 80 E!! Hehe, det stemmer ikke, jeg har aldri brukt større enn C-cup, og da hadde jeg fulle ammebryster....;-)

Hehehe, såpass ja :p 
Jeg brukte 85/90 C før, og har brukt 90D i amme-BH'er tror jeg.. 
Ifølge den kalkulatoren var jeg i grenseland mellom 95B og 90C rett etter jeg var ferdig med å amme - men endte faktisk opp med en i 95 C når jeg skulle kjøpe nå :p Men så har jo vekta mi gått jevnt og trutt oppover de siste månedene, så har vel en naturlig forklaring der :-S

*kan man snart få orden på BV så man kan se svar uten å poste????!!!!!!!*

Back
Topp