Bh-spiler

vinterkyss

Elsker forumet
Hvorfor har det seg at disse stikker ut av bh'en egentlig?
Og hvorfor bare på den ene puppen?

Feil bh da eller?
Har kjøpt dem på change med hjelp fra betjeninga

Har aldri opplevd det med bher fra Change. Hvis de er relativt nye så ville jeg gått tilbake og klagd så sant du har vasket dem på riktig måte.

ORIGINAL: DenicaD

stikker ut? - som i hull og spilen kan dras ut?

eller bare "stikker ut"?[:-]

jepp, som i hull, og at spilen kan draes ut

ORIGINAL: merete_80

Har aldri opplevd det med bher fra Change. Hvis de er relativt nye så ville jeg gått tilbake og klagd så sant du har vasket dem på riktig måte.

Jepp håndvask, og brukt 2 ganger

skjedde min amme bh fra change og.. MEN den var godt brukt i 2 år og vaket i maskin flere ganger i uka.. hadde to like, og på den andre knakk spila under den ene puppen[:-]

ORIGINAL: vinterkyss

jøss, ja da er de jo ødelagte. Hadde dratt til butikken å klaget (om de var nye)

Jeg har hatt det samme problemet med en svart blonde bh fra Change. Fulgte anvisningene ifh til vask osv, så jeg tok den med til butikken og klaget på den. Fikk ny i samme modell, men etter tre vask var den også ødelagt. Tok bh'en tilbake til butikken og fikk tilgodelapp. Denne modellen hadde de visstnok hatt flere klager på. Hun som jobbet der mente det kunne ha noe med at bysten min var for "tung" for bhen (var str. 80H). 

ORIGINAL: vinterkyss

jøss, ja da er de jo ødelagte. Hadde dratt til butikken å klaget (om de var nye)

Hadde også bedt om å få ny BH, de skal ikke ryke etter 2 håndvask. Forresten, leste "BH-SPILLER" først, og tenke hva slags spiller er det [:D]

Back
Topp