BH spørsmål!

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Har noen noen tips til dette BH problemet?
Jeg kan til vanlig syns at det strammer litt men det gir seg etter noen sekunder liksom.
Mens nå den siste tiden er det GRUSOMT som det skal stramme og presse over alt..

Løsningen min har vært å gå uten BH men nå som jeg skal på møter og slik er det greit å ha på syns jeg, jeg har forlenger til å forlenge den bak og cupen overlever en halv str til..

Vræl så irriterende :P

kjøpe større BH?

Mayamo skrev:
kjøpe større BH?

Hehe jo det burde jeg kanskje gjøre  men den er liksom passende bare at den strammer..
Haha vanskelig å forklare, men cupen er stor nok, og rundt er den stor nok men den strammer selvom, ja dette gjøre jo saken bedre :p

For min egen del så virker det som kroppen generelt er mer følsom når jeg er gravid...klær som sitter generelt er skikkelig ubehangelig, selv om jeg normalt sett ikke har noe problem med å bruke dem. Så her blir det masse joggebukser/tightser og løse skjorter....men skjønner jo at det ikke passer seg å komme på møte med joggebukse å puppa løs

Mayamo skrev:
For min egen del så virker det som kroppen generelt er mer følsom når jeg er gravid...klær som sitter generelt er skikkelig ubehangelig, selv om jeg normalt sett ikke har noe problem med å bruke dem. Så her blir det masse joggebukser/tightser og løse skjorter....men skjønner jo at det ikke passer seg å komme på møte med joggebukse å puppa løs

Ja det er litt slik det er hos meg også, til og med tights er for stramt nå :/
Nei det passer seg ikke helt med joggebukse og viftende pupper på møte 
Får vel bare tvinge meg gjennom irriterende BH frem til jeg kommer hjem å kan slippe de ut igjen ;)

Det er helt sykt og mye de har vokst.. Jeg er 5+2  i dag, og jeg passer bare såvidt 2 av de ørten BH'ene jeg har.. Ømme er de også... Så i dag etter jobb, blir det å få tak i noen mer passende BH'er.

Kjøp den bhen som er på tvshop som er mer som en topp som ikke klemmer noe sted :-)

Back
Topp