bh prøving

Purpurea

Gift med forumet
I dag tok jeg meg en tur til Triumph butikken for å få målt boobsa mine.

De har jo fått en annen form etter fødsel, pumping, vektoppgang, nedgang etc...

Jeg har med godt mot kjøpt meg bh'er i str 85C og vært så å si fornøyd med det.

I dag ble jeg målt til at jeg kunne fint ha 80, men den ene bh'n så var jeg ned i 80F-  HALLO LISSOM!!![&:][&:][&:]  F

Var og en jeg kjøpte i DD

Blakket meg for hele 1100 kr i dag på 3 stk bh'er[:o][:o][:o], men det er jammen verdt det.

Den sorte er helt HIMMELSK[:)][:)][:)]

Blir en helt ny verden, ikke sant? Hot mama![8D]

Er spent på hva min størrelse blir etter denne ammerunden, var jo 75/80 F før jeg ble gravid... Vurderer sterkt reduksjon når ammingen trapper ned, men vet ikke om jeg tørr enda en operasjon...

kjenner til det ja.. jeg har også f nå! skal jeg ha en bh så må jeg punge ut med 500+ per stk.

bare jeg er ferdig slanket skal jeg da brystreduksjon[:)]

[&:] det var dyrt ja, men det er jo viktig med god komfort på jurgrimene ike sant? De skal jo leve de også [;)]
Kunne gjerne fått litt av overskuddet deres jeg altså, men glad jeg kan kjøpe bh'er på H&M og at det funker fint. [8D]

Jeg vil ha større hyller jeg....

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

[&:] det var dyrt ja, men det er jo viktig med god komfort på jurgrimene ike sant? De skal jo leve de også [;)]
Kunne gjerne fått litt av overskuddet deres jeg altså, men glad jeg kan kjøpe bh'er på H&M og at det funker fint. [8D]

Du kan få F-Cup av meg i julepressang hvis du vil!

høres ut som et bra kjøp! selv om det koster en del..er jo dyrt med fysio i lengden pga belastning og da, så du får se på det som en invistering[;)]
Grattis!

Selv har jeg ikke et problemet akkuratt, kunne tenke meg større hyller jeg og som Tussa..men er veldig skeptisk til falske hyller som bare blir numme og harde[8|]

F![:D] Godt du sa det, jeg må også få målt dem skikkelig. Bruker også 85 C men puppene "bobler over" og ofte må jeg skyve dem inn..

Men selv om du blakka deg så er det en god investering! Viktig at boobsa har det ok[:D]

ORIGINAL: Posen

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Du kan få F-Cup av meg i julepressang hvis du vil!

Veldig morsomt du! [:-]
Nææææi, skal det bli noe blir det C cup er jeg redd [;)]

Back
Topp