bh om natten

2008/2013/2014

Glad i forumet
Kan noen anbefale en bh som er grei å ha på om natta?? Har tydeligvis fått så mye melk at jeg lekker veldig mye om natta. Senga har vært veldig våt et par netter. Må nok sove med bh og innlegg.

Kan noen anbefale en bh som er grei å ha på om natta?? Har tydeligvis fått så mye melk at jeg lekker veldig mye om natta. Senga har vært veldig våt et par netter. Må nok sove med bh og innlegg.

Brukte en amme- bh fra Lindex. Uten spiler og litt tykkelse i stoffet, ammeinnleggene lå godt i den også.

Sniker litt fra juli. Jeg har brukt amme-singlet fra h&m på natten. Funker veldig fint.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg bruker ammebh fra h&m uten spiler, funker veldig bra, bortsett fra når jeg sovner etter amming med puppen ute.. Hehe :-)

Jeg bruker nettingtruser fra apoteket som er klippet opp til en slags tube bh. Veldig praktisk og mykt å ha på, selv om det kanskje ikke klassifiserer som spesielt sexy og feminint... :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp