Bh om natta..

*IdaMor*

Elsker forumet
Sover du med bh på natta? Å vist du ammer og ikke har på bh, blir det ikke mye melkesøl? :p

Jeg sover stort sett uten.
Jeg har et tisselaken liggende under lakenet, og oppå der igjen har jeg en gulpeklut. Da blir det ikke så mye søl :-)
Om jeg har bh på, så er det ikke vanlig bh for da detter puppene ut :p Men ei av de gamle barnepleierne på KK lagde meg en ammebh. Hun tok ei sånn lekker truse som vi får på sykehuset og klipte hull i skrittet. Armene ut det beina egentlig skal, og hodet ut det hullet i skrittet. Den sitter som støpt :D da har jeg en gulpeklut inni, stor og god så den dekker puppene skikkelig :-)

sover uten :) har håndduk i senga så da slipper vi søl :)

Jeg sover med jeg, men jeg tror jeg skal prøve uten. Godt å få lufta litt.

Jeg sover stort sett uten.
Jeg har et tisselaken liggende under lakenet, og oppå der igjen har jeg en gulpeklut. Da blir det ikke så mye søl :-)
Om jeg har bh på, så er det ikke vanlig bh for da detter puppene ut :p Men ei av de gamle barnepleierne på KK lagde meg en ammebh. Hun tok ei sånn lekker truse som vi får på sykehuset og klipte hull i skrittet. Armene ut det beina egentlig skal, og hodet ut det hullet i skrittet. Den sitter som støpt :D da har jeg en gulpeklut inni, stor og god så den dekker puppene skikkelig :-)
Det hørtes smart ut :)

Her må jeg såve med, for vist jeg sover uten så spruter det melk :( hadde blitt sur lukt i senga til slutt tror jeg :p

Sover enten med ammebh uten spiller eller ammesingletnog ulltrøye oppå. Er livredd for brystbetennelse! :p

ligger uten bh med håndduk under så da bli det ikke så ille. Bare skikkelig kaldt å komme borti de våte flekkene. I begynnelsen lå jeg med tube som jeg fikk på sykehuset og flanell-klut inni :)

er sjelden det lekker hos meg, så jeg sover med vanlig singlet på :) i begynnelsen sov jeg med en ammebh som var beregnet til natta, men slapp heldigvis det fort :)

Jeg må ha bh, eller ammesinglett. Bruker noen myke fra h&m på natta, pluss ullinnlegg og papir.

Bruker singlet og gulpekluter når vi ammer om natta. Lekker mye når vi først ammer eller det er lenge siden sist:)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Jeg sover med bh.. men det gjør jeg nesten alltid, uansett om jeg ammer eller ei ;) Prøvde å sove uten en natt for noen uker siden men da våknet jeg opp med skikkelig våt singlet etter å ha lekket melk, så har blitt med BH etter det ;)

Ammesinglettene fra H&M er kjempegode å sove i på natta, med et par ammeinnlegg gjerne :)

Back
Topp