bh-kalkulator..

så bra, ble ganske overrasket for jeg trodde jeg var 80D eller 75DD.. men har jo nesten alltid litt som går over kanten.. ikke pent.. kanskje jeg burde teste en i den str da..

Hos meg ble det 65F..[8D][8|] Kjøpte nylig en i 65DD, men den var i minste laget.. Tenkte jeg skulle kjøpe 65E neste gang..[:)]

hehe... skulle jeg kjøpt den str de mente, hadde nesten halve cupen vært tom...
det hadde jo blitt lekkert...[:'(]
den mente jeg skulle ha 95e, bruker 95d og den er litt stor...

tviler på den hadde passet på meg[8D] jeg fikk 85B, jeg bruker 70-75 G haha... Målt hos en undertøysbutikk i byen.. de sitter som smurt[8D] kan kanskje gå ned en str nå, da jeg har gått ned noen kg, men b får du nok ikke på meg[;)]

75A[8|] Tror jeg aldri hadde fått på meg det, bruker 75B/C

Bruker 75DD jeg, og ifølge kalkisen skulle jeg hatt 75b! Herregud, jaja... Tror jeg får shoppe litt snart[X(]

hihi! har en mistanke om at med en G-cup ville jeg fått gnagsår av spilene unner armene.. hehe! men fikk litt lyst til å få målt i en butikk da.

jeg fikk 95d og bruker selv 80g, d hadde ikke dekket nipplene en gang [8D]

HAHA!! 75C, hadde jeg ALDRI fått på meg [:D] Har på meg F nå, men bruker som vanlig 95D. Kommer an på merket..[:)]

ORIGINAL: Knirk

ORIGINAL: Kattekvinnen

Hos meg ble det 65F..[8D][8|] Kjøpte nylig en i 65DD, men den var i minste laget.. Tenkte jeg skulle kjøpe 65E neste gang..[:)]

Er ikke DD og E samme str da?
Bare noen produsenter/merker bruker A - B - C - D - DD - F - G
Andre bruker A - B - C - D - E - F - G

Eller er jeg vranglært`? (de sa det i en undertøysbutikk til meg en gang, men vet ikke om det stemmer...)

tror det stemmer altså..

stilig! [&:]
legen har sendt henvisning til kirurgisk for evnt brystreduksjon, og i følge denne har jeg størrelse 75A [&o]

90H

hmmm kan det stemme da[8|]

ORIGINAL: ForbiddenFruit

oi... jeg må ha 75A.. hehe, bruker 75c... tjam, tror jeg skal skaffe mæ noen nye[:D]

Samme fikk jeg. Og jeg er også 75 C. hehe...

Eller er jeg vranglært`? (de sa det i en undertøysbutikk til meg en gang, men vet ikke om det stemmer...)

Du har glemt å ta med I - J - K[8D][;)]

Jeg fikk 80A, men bruker 80C! Så tror den er litt på villspor dær gitt.. Hehe! [8D]

ORIGINAL: bollemora

tror det stemmer altså..

Det kommer helt an på om det er norske eller engelske størrelser. I England har man A - B - C - D - DD - E - F, osv.
Jeg bruker bh'er som er fra engelsk produsent, dermed er ikke DD og E det samme når det gjelder mine bh'er [;)]

Back
Topp