Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer!Åhh... Dette har jeg behov for og tror jeg burde sovet med myk bh og, er jo så vondt å bevege seg For ikke å snakke om at de jeg har ikke passer lenger!
De så gode ut, men aner jo ikke hvilken cup jeg er så ble vanskelig å bestilleBrukte bravado seamless sist graviditet og under amming, den er veldig godt og veldig myk
Kjøpte disse på Cubus idag (en hvit og)! Utrulig behagelige å ha på har så ømme pupper at det er som en drøm å bruke disse er 3 for 2 nå! tror det var 129 kr per stykk!
Oii tror jeg må på cubus!Kjøpte disse på Cubus idag (en hvit og)! Utrulig behagelige å ha på har så ømme pupper at det er som en drøm å bruke disse er 3 for 2 nå! tror det var 129 kr per stykk!
Sliter veldig med at jeg ikke finner rett str i vanlige butikker, er bare 65 cm rundt og har ganske store pupper, som nå er enda størreHar du prøvd å bruke bh uten spiler og/eller padding, eller sportsbh?
Evt. gå uten så mye som mulig, og heller bruke en ammesinglet (de har litt hold under puppene), eller en sånn "bh-topp" som man bruker under singleter med dype sider. (Finner ingen bedre forklaring.)
Du kan gå i en undertøysbutikk, eller bare en vanlig butikk og prøve bh'er, så ser du hvilken cup-str du må ha.