Bh for ømme pupper?

Ms.ink

Forelsket i forumet
Har så innmari ømme/vonde pupper og brystvorter, er vondt å ha på vanlig bh.
Noen som har noe tips til en bh som gir god støtte og ikke gjør vondt? :)

Brukte bravado seamless sist graviditet og under amming, den er veldig godt og veldig myk :-)

Åhh... Dette har jeg behov for og :-) tror jeg burde sovet med myk bh og, er jo så vondt å bevege seg :-P For ikke å snakke om at de jeg har ikke passer lenger!

Har du prøvd å bruke bh uten spiler og/eller padding, eller sportsbh?
Evt. gå uten så mye som mulig, og heller bruke en ammesinglet (de har litt hold under puppene), eller en sånn "bh-topp" som man bruker under singleter med dype sider. (Finner ingen bedre forklaring.)

Du kan gå i en undertøysbutikk, eller bare en vanlig butikk og prøve bh'er, så ser du hvilken cup-str du må ha. :)

Ammebh er veldig behagelig å gå med altså :P men ellers kan dere godt sende litt ømme pupper min vei. Her har de vært så godt som døde siden jeg slutta å amme sist :P

Kjøpte disse på Cubus idag (en hvit og)! Utrulig behagelige å ha på :) har så ømme pupper at det er som en drøm å bruke disse :) er 3 for 2 nå! :) tror det var 129 kr per stykk!

Vedlegg

• 2016-05-09 17.33.36.jpg
    2016-05-09 17.33.36.jpg
    330,8 KB · Visninger: 29
Kjøpte disse på Cubus idag (en hvit og)! Utrulig behagelige å ha på :) har så ømme pupper at det er som en drøm å bruke disse :) er 3 for 2 nå! :) tror det var 129 kr per stykk!

Oi den var fin! :) kan jeg spørre hvordan den ser ut bak på innsiden? Får helt noia av kanter og bretter for tida :P

Oii tror jeg må på cubus!
Hadde de stooore størrelser? :p sliter med å finne store nok bher i vanlige butikker

Har du prøvd å bruke bh uten spiler og/eller padding, eller sportsbh?
Evt. gå uten så mye som mulig, og heller bruke en ammesinglet (de har litt hold under puppene), eller en sånn "bh-topp" som man bruker under singleter med dype sider. (Finner ingen bedre forklaring.)

Du kan gå i en undertøysbutikk, eller bare en vanlig butikk og prøve bh'er, så ser du hvilken cup-str du må ha. :)
Sliter veldig med at jeg ikke finner rett str i vanlige butikker, er bare 65 cm rundt og har ganske store pupper, som nå er enda større :p

Går uten hjemme da så det hjelper :)

De er i str S, M, L iallefall.. usikkert om det er XS og XL.. men kan nå titte :) jeg bruker vanligvis S men måtte opp i M nå pga ømhet og at de har vokst en del allerede:p

Her er baksiden :)

Vedlegg

• 2016-05-09 20.01.42.jpg
    2016-05-09 20.01.42.jpg
    217,8 KB · Visninger: 26
Veit mange liker amme-BHene fra Cubus og Lindex. De har for liten cup for meg, men jeg er veldig glad i amme-BHene fra Amoralia (kjøpt på Zalando). De er veldig elastiske og myke. :-)

Back
Topp