BH`er..

**GulleDulle**

Gift med forumet
noen som har noen butikker eller merker som absolutt er å anbefale?

sku virkelig hatt noen nye bher etterhvert da jeg vandrer rundt i amme bhene enda[8|]
men alle jeg har prøvd så langt er rett og slett ikke fine på meg...
bruker 85b .. eller brukte det før jeg fikk unge hvertfall.... nå er de vel ikke noe større.. bare mer hengete[:'(]

men finner ingen bher som ser noe bra ut på meg....
har prøvd i hundre forskjellige str og alt ser bare helt ræva ut!!![:'(][:(]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg ser du bor i Bergen. Bor du langt fra Nesttin? De har en fin butikk på senteret som heter Elle og Elle. De er kjempehyggelige og hjelpsomme. Triumph sine er forresten veldig bra. Men ville tatt meg en tur innom der asså[:)]

nesttin...? mener du nestun? [8|]
bor ett godt stykke der fra ja..... bor laangt ute på landet jeg vettu[8D]

sku sikkert hatt noe profesjonell hjelp med valg av bher, men har ikke lyst å vise meg til noen i bare bhen heller kjenner jeg....*tragisk* i knoooow!![:'(]
ser du bor i bergen og....... nesttun du bor på eller?

okey...
jeg bor i knarvik om det sier deg noe... så er ett godt stykke te nesttun her fra.........
vet jo ikke hva jeg er ute etter heller... bare noe som holder puppene der de skal være og ikke helt nede på knærne der de henger å dingler nå... og som ser normalt ut........[8D]

fairy: hva er change?[8|]

Kjøp balconette bh`er[:D]

Jeg kan ikke bruke vanlige push-up bh`er lenger for da detter puppene ut i midten men med balconette så ligger puppene oppi der og det ser bra ut[:)]

ORIGINAL: Irenemor82

Jeg kan ikke bruke vanlige push-up bh`er lenger for da detter puppene ut i midten men med balconette så ligger puppene oppi der og det ser bra ut[:)]

aldri hørt om det merket engang jeg..[8D]
hvilke butikker finner du de i?

ORIGINAL: **GulleDulle**

ORIGINAL: Irenemor82

aldri hørt om det merket engang jeg..[8D]
hvilke butikker finner du de i?

Det er en type bh. Google det så ser du at du sikkert har sett de før[;)]

okey...
jeg bor i knarvik om det sier deg noe... så er ett godt stykke te nesttun her fra.........
vet jo ikke hva jeg er ute etter heller... bare noe som holder puppene der de skal være og ikke helt nede på knærne der de henger å dingler nå... og som ser normalt ut........[8D]

Haha ja jeg er ganske kjent i denne byen[8D] Og utenfor[8D] Men triumph sine er knallbra. Vet Cubus her selger de. Kan hende du finner noe i åsane. Knarvik senter er jo stort,men ikke det jeg vil kalle et kjempeutvalg[8D]

du er det ja...[:)]
jamen det er jo bra....[:D]
ja,tror cubus her i knarvik har de og ja... får prøve de å se hva som skjer..[8D]
hehe..knarvik senter er jammen ikke mye å skryte av nei!!![8D]

okey...

Haha ja jeg er ganske kjent i denne byen[8D] Og utenfor[8D] Men triumph sine er knallbra. Vet Cubus her selger de. Kan hende du finner noe i åsane. Knarvik senter er jo stort,men ikke det jeg vil kalle et kjempeutvalg[8D]

du er det ja...[:)]
jamen det er jo bra....[:D]
ja,tror cubus her i knarvik har de og ja... får prøve de å se hva som skjer..[8D]
hehe..knarvik senter er jammen ikke mye å skryte av nei!!![8D]

Nei men i Åsane har du et bredt utvalg da. Hvis du skal på disse kanter en dag,så kan jo du ha det i tankene i hvertfall[:D]

det skal jeg ha!![;)]
takker for hjelpen...[:)]

Back
Topp