BF til veslejenta

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Jeg er så sinna på BF til jenta mi.. Hvordan klarer han å droppe henne å bare flytte vekk?! Er så sinna å lei meg på hennes grunnlag :( Hun husker han ikke enn gang.. Han er en ukjent person for henne.. Å jeg vet jo at hun har det godt nå med reservepappaen. Men, jeg vil så inderlig at hun skal ha kontakt med pappaen sin.. :( Lurer meg på hva jeg skal si når hun kommer å spør hvor pappaen hennes er henne og hvorfor han ikke vil ha noe med henne å gjøre :(

Er så sårt :'( Iallefall når han gikk i rettsak å alt for å få ha henne åsså får han det som han vil åsså bare stikker han...

Off, dette er nok vanskelig, og jeg er virkelig ingen fagperson.. Men samboeren min hadde en sånn far da han var liten. Han har egentlig aldri fått vite nøyaktig hva som skjedde. Han var 2 år når bruddet skjedde og han har aldri sett faren sin siden. Men han vokste opp med en stepappa han kaller pappa, og det er virkelig pappaen hans. Han tenker sjelden på sin egentlige far, og han har tom søsken han aldri har møtt.. Jeg tror svigermor bevisst har unngått å snakke om BF, og det virker egentlig ikke som at det er noe problem for sambo. Det kan bli spennende å se hvordan han reagerer når han selv blir far. Det hører med at den ordentlige pappaen hans døde da sambo var 12-13år, av massivt hjerteinfarkt. Personlig synes jeg ikke at svigermor gjorde det rette når hun valgte å ikke fortelle alt. Men jeg tror at det er viktig å legge STOR vekt på at et brudd aldri er barnas skyld. Det kan virke som at BF(i ditt tilfelle) prøver å straffe deg ved å ikke ha kontakt med datteren deres. Kanskje, hvis jeg var i din situasjon, ville jeg ha prøvd å si sannheten, men legge vekt på at det ikke er datteren deres sin skyld. Jeg tror kanskje det gjelder å ha en god dialog om dette hele tiden, tilpasset hennes alder.. men uff.. Jeg synes sånt er kjempevanskelig..

Back
Topp