BF skal ha ny

Millamillo

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Unge med samboeren. De la det ut på face i dag, å selv om det er 1 april så er det fakta.
Jeg bryr meg ikke i det heletatt om den nye ungen, men datteren hans, som han har med meg, har ikke fått vite noenting. Hun er bare 2.5 år, men jeg lurer på om jeg burde reagere fordi han ikke har sagt noe? Jeg Fortalte datteren det så fort jeg visste vi skulle ha en her, men faren hennes har ikke sagt noe. Jeg sa også til han personlig at jeg skulle ha en til, men det tok ikke han seg bryet med, men publiserte på face.

Mannfolk.. Dem tenker ikke.. Ho e så lita at ho skjønner ikke kor babyer kommer fra så vet nu ikke om d e noe å ta opp med han.. Dem forteller nok når magen bynner å vokse at d e baby..

Har ikke latt være å si noe til datteren for å unngå at det kom ut før tiden da? Jeg forteller ikke hemmeligheter til mine 4 åringer for å si det sånn. Å ei på 2,5 skjønner vel ikke så mye av alt heller? Kan jo være de hadde planlagt en samtale med jenta på et senere tidspunkt :) At han ikke har sagt det til deg derimot synes jeg er litt rart, men nå vet jeg ikke hvordan forholdet mellom dere er...

Hun er blitt storesøster her, så jo, hun skjønner MYE når det kommer til baby. Hun har vært innvolvert i mitt svangerskap, hele veien.

Jeg synes det er opp til BF når han vil fortelle nyheten. Men synes derimot at han burde fortelle det til DEG før alle andre på Facebook.

Jeg synes det er opp til BF når han vil fortelle nyheten. Men synes derimot at han burde fortelle det til DEG før alle andre på Facebook.

Signerer denne. Eksen til sambo sa aldri noe om at hu skulle ha en til, men vi så det når det var igjen 3mnd til termin :p Guttungen her hadde da akkurat fylt 2 og han sa aldri noe om at han skulle bli storebror når han var hos oss.

Det var dama hans som la det ut. Står det ikke noe om at det er tull i morgen så skal jeg høre hvorfor han ikke har sagt noe. Som jeg har skrevet så bryr ikke jeg meg om det, men synes han kunne snakket med jentungen.

Det var dama hans som la det ut. Står det ikke noe om at det er tull i morgen så skal jeg høre hvorfor han ikke har sagt noe. Som jeg har skrevet så bryr ikke jeg meg om det, men synes han kunne snakket med jentungen.
Tror du hun tenker så veldig over det i den alderen? De har sikkert ikke sagt noe til hu først siden barn sier alt videre; )

Synes fortsatt det er for dumt at alt skal publiseres på Facebook, og at både jeg og jentungen får vite det sånn.

Jeg forstår at han drøyer det, men jeg synes absolutt han burde sagt noe når det nå ble offentlig!

Kanskje det faktisk er en aprilsnarr...?
Ellers synes jeg bare du kan nevne at du synes han skulle fortalt det til dere først, men synes ikke det er noe å ta på vei for i forhold til datteren deres. Men ville sagt at det er fint hvis han forteller det til henne før noen andre gjør det.

Må spørja, kvifor burde han fortelja eksen sin at han skal bli far igjen?

Helt enig i den :p siden dere deler ei frøken sammen, i forhold til det å få nye søsken..

Fordi de deler en unge som nå skal bli storesøster og er jo greit finne ut hvordan de skal fortelle det til henne osv. Ikke så lett for ei lita forstå "moderne familier" kanskje :) tenker jeg da, isåfall :)

Det synes jeg man fortjener å få vite før "alle andre", fordi man fortsatt er en del av hverandres liv gjennom felles barn. Min samboer og jeg fortalte nyheten om denne spira vi nå venter til våre ekser før både barna og "alle andre" har fått vite det. For meg handler det om å vise respekt.

Back
Topp