Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var dama hans som skrev det på face, ikke han, men regner med han synes det var greit siden hun skrev det. Han var en av de første som fikk vite at vi skulle ha baby, pga datteren vi har sammen og litt pga respekt ovenfor hans følelser.Det er jo litt trist dakanskje derfor han har valgt å gå "omveien" via face?
Dårlig gjort av henne da. Tipper hun ikke har egne barn fra før?Det var dama hans som skrev det på face, ikke han, men regner med han synes det var greit siden hun skrev det. Han var en av de første som fikk vite at vi skulle ha baby, pga datteren vi har sammen og litt pga respekt ovenfor hans følelser.
Joda, hun har en gutt på 5 år..Dårlig gjort av henne da. Tipper hun ikke har egne barn fra før?
Skikkelig dårlig gjort! Jeg leste en oppdatering på fb for et par dager siden, kort og godt at jeg skal bli storesøster igjen. Jeg er dritsur, skuffa, sint.. Pappa kunne vel fortalt meg det før det ble offentliggjort på fb. Unasett hvilket forhold du og bf har syns jeg faktisk han burde fortalt det til deg. Så lenge dere har en felles datter vil dere ALLTID ha noe med hverandre å gjøre enten dere vil eller ikke! Han bør skamme seg, for en idiot!![]()
Men er du nødt til å fortelle henne det da? Når hun blir større?
Signerer den!Personlig mener jeg at sånt er noe en forteller barna sine før man sprer det på sosiale medier. At han ikke gjorde det er ikke noe å eksplodere av, men jeg hadde nok sagt ifra at det ikke er ok.
Men du er over 20, ikke 2.5.
Fordi jeg lyver ikke. Hvis hun spør meg, får hun sannheten. Jeg spurte mine foreldre om hvem som fikk vite det først når jeg fikk mine søsken. Så man vet aldri.Ja, han burde fortalt dattra si det før han fortalte det til verden.
Synes ikkje han må/bør fortelja deg slikt, spesielt om dikka har eit dårleg forhold.
Kvifor skal du fortelja dattra di at verden fekk vite om dette før ho, skulle ho finne på å spørja?
Fordi jeg lyver ikke. Hvis hun spør meg, får hun sannheten. Jeg spurte mine foreldre om hvem som fikk vite det først når jeg fikk mine søsken. Så man vet aldri.
Joda men da kan man faktisk si at det er så lenge siden at det husker du ikke. Jeg ser ikke noe grunn til at du evt skal gjøre din datter lei seg med vilje, da er du bare vanskelig. Greit man i utgangspunktet ikke skal lyve til barna, men å ta en hvit løgn for å ikke såre noen er det ikke noe galt i!
Fordi jeg lyver ikke. Hvis hun spør meg, får hun sannheten. Jeg spurte mine foreldre om hvem som fikk vite det først når jeg fikk mine søsken. Så man vet aldri.
Nei man er ikke vanskelig vis man spørr.Er man vanskelig fordi man spør hvem som fikk vite først? En 5-6 åring tenker ikke sånn.
Er man vanskelig fordi man spør hvem som fikk vite først? En 5-6 åring tenker ikke sånn.
Er man vanskelig fordi man spør hvem som fikk vite først? En 5-6 åring tenker ikke sånn.