bf på tidlig ul

Laura

Glad i forumet
Hadde dere med pappane på tidlig ul?
Hva sa de om det på forhånd?
Hvordan var de der?
Og hva sa de etterpå?

Jeg vil gjerne ha med sambo på tidlig ul, og han vil jo gjerne med også.
MEN han er så veldig skeptisk til at det er innvendig ul.. :S
Har ikke lyst å se noen andre nedi der liksom.. hehe
Hva gjorde dere?

Jeg gikk alene i dag. Forrige svangerskap var sambo med i uke 7 og syntes det var veldig stas å høre hjertet. Jeg har sagt han får velge selv om han vil være med i uke 8. Han er ikke så keen på å være med på innvendig igjen. Egentlig helt greit, da vi skal på utvendig ul 4 uker etter. Sambo kjenner gynekologen. Det var mildt sagt pinlig da han var med- jeg lå der med beina spredd- og de sto rundt å pratet jobb!!!! Husket jeg å si jeg har skikkelig gynekolog skrekk? Jeg ville hatt han med om du er langt nok på vei til å se bankende hjerte når du skal! Om ikke er det liksom ikke mye å se, annet enn en pitteliten prikk inni en stor running:)

Forrige gang hadde jeg han med uke 9 på innvendig ul. Han sto bak meg, og så egentlig ingenting av det som foregikk der nede, så det var egentlig helt greit. Han synes det var kjempestas å se at det faktisk var noe der inne, er jo ikke så lett for dem å gå og kjenne etter symptomer og at kroppen forandrer seg...

han var med meg på alle kontroller sist og kommer til å være med på det denne gangen også så langt det lar seg gjøre.

Mannen min kommer nok til å være med på tidlig ul denne gangen...han var ikke med sist, og det var ufattelig vanskelig å se et embryo uten bankende hjerte alene... Liker ikke tanken på at han skal se noen andre rote oppi der, men takler faktisk ikke å være alene om det en gang til...
Generelt liker jeg ikke at han er med på slik når det rotes oppi der, han måtte faktisk ut alle gangene, og det var maaaaange, jeg ble undersøkt under fødselen også....

Tuen takk for supre svar :)
Han blir nok med enten han vil eller ikke.. hehe
Og håååper så vi får se et bankende hjerte!! :)

Back
Topp