Bf kjennte spark:-)

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Da har bf kjennt spark også:-) kjempe morsomt! Er 18+3 uker i dag. Har andre kjennt spark utenpå? Å hvor langt var dere på vei da?

Jeg er og 18+3 i dag, men har ikke kjent innvendig eller utvendig :(
Har jo vært litt usikker et par ganger om det har vært noe, men jeg smører meg med tålmodighet.

Heldig du:)

Har kjent bevegelse utenpå ja... i ca uke 18 tror jeg... men akkurat nå kjenner jeg det knapt nok selv engang.. virker som babyen har flyttet seg eller noe sånt..

Så gøy!! Her kjente bf for første gang i går ;-) Da var jeg akkurat 19 uker. Selv har jeg kjent spark i 4 uker, så kjekt at han også fikk ta litt mer del i det.

forrige uke engang, så kjente jeg helt brått masse spark! ingen tvil om det en gang... Det rare er vel at typen kunne kjenne det også, er i dag 20+3 :)

Ååå så gøy! Her så har jeg kjent spark i ei uke på utsiden, men hver gang bf skal kjenne så slutter hun! hehe, så han får nok bare smøre seg med tålmodighet. 

MGA skrev:
Ååå så gøy! Her så har jeg kjent spark i ei uke på utsiden, men hver gang bf skal kjenne så slutter hun! hehe, så han får nok bare smøre seg med tålmodighet. 

Slik var det her også:p så måtte mye tolmodighet til før han kjennte noe.

Back
Topp