BF 20 desember - ny her (litt ekkel historie!!)

marengo

Flørter med forumet
Hei allesammen!

Jeg tør nesten ikke begynne å skrive her inne. Har en gutt på 4 og en SA i uke 13, og er nå gravid igjen. Det føles så spennende, men samtidig er jeg skikkelig redd for at noe skal skje. Min SA var horribelt, var på legevakten og fikk konstatert ingen hjertelyd og ble sendt hjem igjen. Vel hjemme gikk jeg i flere timer med rier, og min da 3 år gamle sønn fikk se meg. Jeg fødte i badekaret og måtte ringe etter samboer som fikk komme og fjerne fostret. Det var grusomt, jeg ønsker ingen den opplevelsen og jeg ønsker ikke å oppleve det igjen.
Jeg er i uke 6 og skal ifølge siste menstruasjon ha BF 20 desember.

Jeg håper jeg får fortsette her inne, dere virker som en veldig hyggelig gjeng! Jeg håper våre spirer gror hardt fast og at vi kan følge hverandre lenge!

Unnskyld for den dumme historien min, måtte bare fortelle den. Håper ingen blir sint fordi jeg valgte å dele den.

Velkommen her! Gratulerer med desemberspire :) så trist du måtte oppleve det du skriver, krysser fingrene for at du får gå gravid til desember denne gang!

Gratulerer og velkommen inn hit :) håper alt går bra for deg denne gangen og slipper å oppleve noe sånt igjen. Uff fikk vondt av deg og den opplevelsen der. Krysse fingre for at spiren sitter den ganger her.

Velkommen og lykke til :) Trist opplevelse du hadde, Håper alt går bra denne gangen :)

velkommen :) håper alt går bra denne gang!!

:love022 velkommem, ! Jeg satt med klump i halsen når jeg leste dette. uff!!!! Jeg håper at det går bra denne gangen. :smiley-angelic001

Back
Topp