Beystpumpe

Til første kjøpte jeg kun håndpumpe i tilfelle det ikke skulle fungere å pumpe, da de er mye billigere.
Denne gangen har jeg kjøpt inn elektrisk. Det ble for mye jobb å pumpe for hånd, angret på å ikke ha elektrisk da.

Jeg ventet og så an behovet sist. Bestilte en elektrisk etter 3-4 mnd. Angret litt på at jeg ikke bestilte dobbel, så vurderer ny denne gangen...

Kjøpte dobbel elektrisk, Medela swing ettellerannet, på black friday-salget sist, da fikk jeg også februarbaby.

Jeg regnet med at jeg uansett kom til å bruke det, for at jeg skulle kunne være vekke litt og ungen fremdeles kunne få mm. Og om jeg ikke hadde fått bruk for den, kunne jeg alltids selge den i etterkant. Sparte såpass mye på salget at jeg kunne solgt uten å gå i minus igjen.

Så anbefaler å følge med nå når det nærmer seg black week :)

Hei,

kjøper dere brystpumpe før fødsel? Eller avventer dere å ser om dere har bruk for det

jeg kjøpte ikke inn og tenkte se ann behovet, angret litt på det da det startet å danne seg brystbetennelse sent en fredagskveld 2 dager etter vi kom hjem fra sykehuset, måtte pumpe for å få ut klumper, hadde heldigvis et familiemedlem som hadde en i nærheten så jeg fikk lånt på kort varsel, fikk pumpet ut alle klumper ( måtte noen omganger til) og klarte heldigvis unngå at det utviklet seg videre den betennelsen. Kjøpte rett etter dette, den ble aldri mye brukt men hadde ikke kunne vært uten☺️

Jeg ventet og så an behovet sist. Bestilte en elektrisk etter 3-4 mnd. Angret litt på at jeg ikke bestilte dobbel, så vurderer ny denne gangen...
Samme. Endte opp med å pumpe en del i tillegg til ammingen, og skulle gjerne halvert tidsbruken ved å bruke en dobbel. Foreløpig avventer jeg, men må jeg pumpe denne gangen også kjøper jeg en dobbel fra medela.

Jeg kjøpte elektrisk forrige svangerskap. Fornøyd med Avent sin. Fikk en manuell av en venninne, også Avent, litt lettere å ha med i veska om man skal i bryllup eller lignende.

Back
Topp