Beybin, se hit!

LuringNr3

Gift med forumet
Jeg må bare si at jeg er så imponert over deg! Ikke bare er du et herlig menneske, men du er så fantastisk flink med lille Anne Matilde : )
Du virker så snill og omtenksom, og jeg håper virkelig å få treffe deg igjen! LT i Oslo gav mersmak, vettu ; )
Jeg bare håper du har det veldig veldig bra og jeg krysser alt for at du får den jobben som du har vært til intervju til nå! Du tilfører forumet MASSE positiv energi! Vi er glade i deg, vet du : )

emoticon
 
Beybin er verdens beste!!!! Er så glad i den jenta altså!! Gojenta mi

Tenke seg til at dersom jeg ikke hadde dratt på babytreff med januarjentene når gullet var 5 uker, så er det ikke sikkert jeg hadde møtt henne! Det var vi to fra feb som hang oss på treffet, he he! Og siden har det vært oss to <3 He he he!!!
 


Pisces10 skrev:
Jeg må bare si at jeg er så imponert over deg! Ikke bare er du et herlig menneske, men du er så fantastisk flink med lille Anne Matilde : )
Du virker så snill og omtenksom, og jeg håper virkelig å få treffe deg igjen! LT i Oslo gav mersmak, vettu ; )
Jeg bare håper du har det veldig veldig bra og jeg krysser alt for at du får den jobben som du har vært til intervju til nå! Du tilfører forumet MASSE positiv energi! Vi er glade i deg, vet du : )

emoticon


tuusen takk for det:) ble rørt til tårer hær nå... hihi, å det skjer ikke ofte... å jeg håper jeg får møte deg igjen også snart... 

jeg tror nok ikke jeg fikk npen av jobbene, den ene fikk jeg svar på dagen etter å den andre har jeg ikke fått svar på enda, men vi skulle få svar i løpet av sist uke.. så jeg tviler sterkt på at jeg får den.. 

og atter en gang tuusen takk for de flotte ordene, de trengte jeg i dag :)

glad i dokke også...
 


Trone skrev:
Beybin er verdens beste!!!! Er så glad i den jenta altså!! Gojenta mi

Tenke seg til at dersom jeg ikke hadde dratt på babytreff med januarjentene når gullet var 5 uker, så er det ikke sikkert jeg hadde møtt henne! Det var vi to fra feb som hang oss på treffet, he he! Og siden har det vært oss to <3 He he he!!!


du trone, det er ikke så rart folk begynner å lure på om mi e sammen haha, sånn som mi snakke sammen av å te å skriver om hverandre hahahahhahahahhaha..... men oss to for alltid vennen:P
 
Back
Topp