beveglese i magen

Cml09

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
FebbisBebbis2021 ❄️
Når kjente de første bevegelsane?
Når kjente de dei første gang utpå, evt partner?
- tidligare eller seinare enn sist?

Her kjente eg innvendig akkurat veke 15, 16 sist. Kjente utpå 16+6 denne gangen, mot 18-19 sist..

Skulle ønske jeg var litt flinkere til å huske hvilken uke de forskjellige tingene skjer, jeg husker bare hvor jeg var og hva jeg gjorde når jeg kjente og skjønte at det måtte bare være et spark. Sist satt jeg på forelesning, klarte ikke konsentrere meg så mye resten av den timen
Husker ikke når vi kjente det utenpå... 

Jeg kjenner og kjenner, men kjenner ingen ting....

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter, så det blir sikkert annerledes med nr 2. Jeg får bare vente tålmodig til sparkene blir så tydelige at jeg skjønner hva som foregår, hehe...

Jeg kjenner spark tydelig nå, denne gangen begynte jeg å kjenne i uke 16..Men sparkene er ikke like sterke som de var med nummer 2 på samme tid.
Med første kjente jeg tydelig spark både utenpå og inni da jeg var 18+2. Med nummer to kjente jeg spark utenpå da jeg var ca 16+4. Denne gangen kjente jeg spark utenpå først på lørdag. Var da 17+5.

Syns jeg kjente et bitte lite dunk her om dagen..ca 14 uker.. Husker sist at det var lettest å merke det når jeg satt eller at beina var trukket litt oppover liksom..

sist merka jeg det veldig seint men nå veit jeg litt mer hvordan det føles.. Gleder meg til det blir ordentlige spark og at jeg kan kjenne det utenpå. så herlig :)

Back
Topp