Beveger embryoet seg

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Jeg har tre ganger nå kjent noe som føles som små dunk fra livmorregionen. Har lest litt rundt på nettet og ser at de sier det tidligste en kan kjenne er i uke 12 men veldig få kjenner noe før nærmere uke 18. Dette var bare annerledes fra luft og sånt. Jeg vil vel veldig gjerne at det skal være den, og kanskje det til og med bare er fantomspark, men noen som vet/har opplevd noe liknende?

Jeg har tre ganger nå kjent noe som føles som små dunk fra livmorregionen. Har lest litt rundt på nettet og ser at de sier det tidligste en kan kjenne er i uke 12 men veldig få kjenner noe før nærmere uke 18. Dette var bare annerledes fra luft og sånt. Jeg vil vel veldig gjerne at det skal være den, og kanskje det til og med bare er fantomspark, men noen som vet/har opplevd noe liknende?

Har et barn fra før og kjente da de første bevegelsene i uke 12. Etter fødsel har jegmange ganger kjent lignende følelser, luftbobler som kjiler. Men embryo beveger seg ikke nei. Hvor langt er du?

Har et barn fra før og kjente da de første bevegelsene i uke 12. Etter fødsel har jegmange ganger kjent lignende følelser, luftbobler som kjiler. Men embryo beveger seg ikke nei. Hvor langt er du?

Hadde en del fantomspark etter sist gravididet også, er 7+5

Sniker

Om jeg husker riktig begynner den lille å bevege seg ved 9 fullgåtte uker (7 uker etter befruktning) og det er mulig å kjenne tidligere enn 12 uker, men er sjelden

Jeg kjente det sist uke 13/14 og håper det blir like tidlig denne gangen ❤️

Første gangen så merket jeg bevegelser i uke 19. Det var med eldste. Med minstemann så kjente jeg det i uke 14 så veldig spent på når jeg kjenner noe denne gangen:)

Back
Topp