Bevegelsesmønster

Har 2 jenter inni der med veldig forskjellig aktivitetsnivå, ei som er rene karatekid og ei som er mye roligere. Det er veldig spesielt når de begge er våkne og aktive [emoji23] men de har en tendens til å ha noen dager me det helt ekstremt mye aktivitet og andre dager uten så mye. Så det varierer veldig [emoji4]

Det kan jeg tenke meg er skikkelig merkelig! Jeg synes det er rart nok med hu ene jeg har inni der[emoji86]

Viktig at det er liv. Og merker man mye mindre liv så er det ikke noe å vente på med å ta kontakt med føden. Når man ikke kjenner noe liv kan det være for sent. Kjenner 2 stk som venta til de ikke kjente noe og da var det for sent dessverre. Ei annen tok kontakt og der ble fødselen satt i gang med en gang og det endte bra.

Bedre å ta kontakt for mye enn for lite.

Her er det null mønster. 38 uker i morgen, og føler noen dager at jeg må dytte henne i gang for og få noe som helst respons. Mens andre dager beveger hun seg hele dagen. Skikkelig kjipt og bekjymre seg!

Jeg har ikke merka noe mønster egentlig før nå, det bevega seg liksom litt "hele tiden". Men nå synes jeg han har endra litt på bevegelsene, og at det er tydligere forskjell mellom våkenperioder og søvnperioder. Når jeg våkner om natta for å gå på do er han stille, uavhengig av når jeg må opp, og han er stille når jeg står opp og går på badet om morgenen. Ikke før jeg setter meg og spiser frokost begynner det å røre på seg. Så jeg tror han sover stort sett hele natta når jeg sover. På dagtid er våkenperiodene blitt mye mer intensive. Han sparker hardt og mye, jeg kjenner bevegelser i hele magen og langt ned i bekkenet. Så blir det stille, og da er det rolig mye lenger enn det har vært tidligere. Akkurat når han er aktiv og ikke har jeg ikke tenkt så mye over, men han har i allefall 4-5 sånne superøkter om dagen, hvor jeg nesten ikke får puste fordi det hamrer sånn løs på alt av innvoller :P

Back
Topp