Bevegelsesmønster??

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som vil dele hvordan det er?

Nå har de jo et sovemønster osv, men hvor lenge er det normalt at de er stille/sover om gangen? Er nok veldig individuelt, men har tenkt litt på det. Jeg kjenner f.eks jevnt over hele dagen, og har ikke merka meg noe fast mønster..

Men det kan gå timer uten bevegelse, også tenker jeg etterhvert at det er lenge siden jeg har kjent noe... Men som regel kjenner jeg noe med en gang jeg får de tankene..

Hvordan er det med dere?

Jeg må innrømme at jeg ikke har merka meg noe spesielt mønster, bortsett fra at aktiviteten ofte tar seg opp når jeg roer meg litt ned. Men hvor lenge det er stille av gangen det aner jeg rett og slett ikke!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Hadde et fast mønster inntil for ca 2 uker siden. Nå er de rock'n roll hele dagen. Såpass mye at jeg håper han kan jekke seg ned til tider :) Han er tydligvis utslitt når det begynner å bli natt, for da er det endelig helt stille :)

Han sover ofte når jeg beveger meg og så er det fult liv når jeg er rolig.. Sånn var det mye sist også.. :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Tror jeg er litt heldig jeg :) det er full aktivitet fra kl 7 på morgenen så midt på dagen er det litt rolig , men når kvelden kommer er ho skikkelig i 100 fram til i 11 tiden når jeg legger meg da legger hun seg også :) alt er sånn ca da self :)

Her kjennes det ut som om hun er våken hele tiden.. Er bare når jeg går jeg ikke merker såå mye til det :p

Her er det liv når jeg våkner på morgenen.så litt på dagen.på kvelden våkner den lille. Syntes at hun er ganske rolig inni der:)

Tror jeg er litt heldig jeg :) det er full aktivitet fra kl 7 på morgenen så midt på dagen er det litt rolig , men når kvelden kommer er ho skikkelig i 100 fram til i 11 tiden når jeg legger meg da legger hun seg også :) alt er sånn ca da self :)
Sånn er det her og:) satser på at det fortsetter når han kjeme ut. ;)

Er bevegelser stort sett hele dagen, men mest om morgenen og formiddagen egentlig. Men det er ikke de samme bevegelsene som før, nå er de mere forsiktige dult enn kraftige spark...

Back
Topp