Bevegelsesmønster

En-to-tre-snartfire

Forelsket i forumet
Nå er jeg 24+3 uker, og har kjent spark lenge. Men idag har det vært litt mindre enn vanlig. Får respons når jeg dulter i magen og slik, men han virker ikke like " engasjert" nå :p Fra hvilke uker bør man bli bekymret? Han har jo fortsatt god plass, så kan jo hende han sparker innover og. Er det like aktivt hver dag hos dere ell?

Fra uke 28 skal du kjenne spark hver dag. Før det er det ikke noe spesielt og tenke på om du ikke kjenner like mye eller noe på en dag.

Er ikke like aktivt her lengere. Har blitt kjempe rolig den siste tiden. Ett dult innimellom er alt jeg får :p

Veldig opp og ned. Noen dager er det bananas og hele magen bumper opp og ned, men andre dager er det mer stille og mer sparking "innvendig" og ned mot blære. Søvnmønster merker jeg ingenting til. Går liksom aldri lange perioder uten noe form for dytt. Er vel fra uke 28 og oppover man skal kjenne bevegelse hver dag og de får et mer fast søvnmønster, tror jeg :) Sparkene kjennes vel ulikt etter hvor de ligger, og de har jo som du sier ganske god tumleplass enda :) Vi kan glede oss til slutten da de ligger med hodet ned og bare sparker mot ribbeina :D

Kjenner henne flere ganger for dagen,men varierer i mengde og styrke:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Varierer veldig fra dag til dag. Her har jeg hatt noen veldig rolige dager. Kommer kun noe små dult inni mellom.

Back
Topp