Bevegelser

Lille85

Glad i forumet
Når jeg sitter lent framover føler det som om litlå i magen ikke har nåkk plass, da begynner hun å trykke å "grafse" nedi bekkenet slik at jeg er nødt til å lene mag bakover for viss ikke gjør det vondt. Å så trykker hun rompa å ryggen ut mot magen noen ganger så hardt at det kjennes ut som om magen kommer til å sprenge.... det er så utrolig ubehagelig!!!!

JEg skal ikke klage på at jeg kjenner godt med bevegelse men de hadde ikke trengt å være så utrolig ubehaelige noen ganger. Det er slik at jeg må holde pusten av å til, å starte litt pusteøvelser etter hvert....

Jaja litt klaging....ikke lenge igjen nå..[;)]

Andre som føler noe slikt...????

hehe jeg har det sånn ... min lille Elias i magen er driit aktiv , og sprenger meg omtrent ... han dytter rumpa ut i siden på meg og nesten så han kmr ut . ja , helt enig det er ubehagelig ...
Å han graver seg nedi bekken på meg åsså =)
vi får  bare holde ut = D
magen er bare sår/øm babyen har liten plass nå så ... [:)]

ORIGINAL: cattababe

hehe jeg har det sånn ... min lille Elias i magen er driit aktiv , og sprenger meg omtrent ... han dytter rumpa ut i siden på meg og nesten så han kmr ut . ja , helt enig det er ubehagelig ...
Å han graver seg nedi bekken på meg åsså =)
vi får  bare holde ut = D
magen er bare sår/øm babyen har liten plass nå så ... [:)]

samme her..[:)]

Her også, men her går det mer i spark opp i ribbeina.Og egentlig litt endel ellers rundt i magen også, som om hun prøve rå lage seg bedre plass inni der.

Jeg føler stadig at jeg må si fra til llillemann at det bare er en utgang fra den magen- kjennes ut som han prøver å sprenge seg vei ut innimellom [&:]

Men absolutt mye bedre å kjenne masse liv enn å ikke gjøre det [:)]

Masse spark i ribbeina hær også. Særli i høyresiden. Det er så utrolig ubehagelig at jeg bare må skrike ut noen ganger Trøster meg med at det er et tegn på at den lille har det bra[:)]

Godt det ikke bare er meg...[8D]

Men de ma da vite at vil de ut der fra så er det nedover de kommer seg ut, av seg selv å ikke ut til siden...[;)] eller!?!?!?hihi

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg føler stadig at jeg må si fra til llillemann at det bare er en utgang fra den magen- kjennes ut som han prøver å sprenge seg vei ut innimellom [&:]

hehe, slik er det her også! [:D]

ORIGINAL: FjerneErna

Sign[:)]

Har det akkurat likt jeg også... Utrolig mye vonde bevegelser fra gullejentå inni der...
Har konstant deformerte mage må jeg si hehe :p
Mannen min er helt overrasket over at noe så lite kan ta så mye plass inni der hehe :p

Back
Topp