Bevegelser

tingeling1990

Glad i forumet
Ååå, kjennte for første gang et skikkelig dult ut mot magen mens jeg holdt hånden over! :D har kjent litt forsiktig hele uken og i går lå mannen og holdt leeenge over for å kjenne selv.. da slutten det, så han ikke fikk kjent :p tenkte jeg skulle filme nå når magen bevegde på seg så han kunne se (er ikke hjemme) men da sluttet det igjen!:p er det mulig?!? Hahaha... jaja, jeg får kose meg med det selv litt til da :) blir vell nok anledninger for han også etterhvert :)

Ja typisk :p

Akkurat det samme skjedde her i går kveld. Fikk noen spark som kjentes på utsida men når pappas hånd kommer så stopper han med en gang. Skikkelig tergelus :p

Hehe, er akkurat det samme her! Hver gang mannen min skal kjenne eller jeg skal prøve å filme aktiviteten, så stopper det helt opp :P

Så koselig :) Hos meg så er det nesten aldri noe bevegelse nåe jeg eller andre skal kjenne.. Ellers sparker og slår hun nesten hele tiden :p

Hvor langt er dere på vei? Og er dere førstegangs? Jeg er idag 18+0 og har ikke kjent noen tydelige spark eller bevegelser, er førstegangs..( jordmor sa det kunne ta noen uker til)
Er bare nysjerrig :P

Hvor langt er dere på vei? Og er dere førstegangs? Jeg er idag 18+0 og har ikke kjent noen tydelige spark eller bevegelser, er førstegangs..( jordmor sa det kunne ta noen uker til)

Jeg er 22+2 i dag, og førstegangs :) Kjent bevegelser en treukers tid nå.

Ca fra uke 19 på deg da :D

Stemmer :) Da var det ikke lenger tvil. Mente å ha kjent bevegelser tidligere, men da var det bare svak kiling.
Første uka med tydelig bevegelse varierte det veldig fra dag til dag, men siste uka nå så kjenner jeg det tydelig hver dag :)

Er førstegangs og 20+5 idag :) har egentlig kun kjent tydelige spark denne uken (har vært overraskende mye sparking denne uken) :) tidligere har jeg kjent litt småkiling, men veldig sjeldent egentlig :)

Er bare nysjerrig :p
Jeg begynte kjenne litt i slutten av uka 19, men var usikker på om det var baby jeg kjente.... i midten av uke 20 var jeg ikke lenger i tvil. Uke 21 i dag, nå kjenner jeg litt hver dag

21+5 og førstegangs :) Har kjent i rundt 2 uker. Kjente ikke noe særlig på innsiden før jeg plutselige kjente spark på utsiden.

Synd det ikke går å legge ut videoer her (i hvertfall ikke via appen). Har en liten videosnutt med tydelige spark ut mot magen :D

Synd det ikke går å legge ut videoer her (i hvertfall ikke via appen). Har en liten videosnutt med tydelige spark ut mot magen :D

Har også en. :)
Må gå via youtube eller noe sånt da, sikkert. Ellers laste opp på en sånn bildedelingstjeneste slik vi pleide å bruke før de la om forumet, husker ikke hva det heter. :p

Nå kjennte jeg tydelig sterke spark og mannen fikk kjenne også :D jeg fikk til og med et litt mindre spark på video :D *glede*

Jeg er også førstegangs og har i dag kjent liv fra babyen i 3 uker (er 19+5)

Back
Topp