Bevegelser

Maarha

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Hvor mye kjenner dere til babyen deres nå? Selv er jeg 27 uker på vei, og barnet i magen kan ha så ulikt aktivitetsnivå.. noen dager er han helt hyper, noen dager kan han være så stille at jeg blir helt bekymret. Erfaringer?

Jeg har det helt på samme måten; masse aktivitet noen dager, og så vidt noen dult andre dager. Kjenner på bekymringene selv, men jordmor sa det var vanlig med noen rolige dager etter dager med mye aktivitet. Gleder meg til den lille kommer ut ;)

Pussig at denne tråden kom, for jeg har tenkt på det de siste 3-4 dagene selv. Har morkaka foran og har ikke kjent masse bevegelse, men plutselig tok det seg opp og da tenkte jeg at NÅ skal jeg merke mye. Og plutselig ble det slutt på det og gikk tilbake til å bare merke litt bevegelse i ny og ne. Og kjenner jo jeg blir bekymret.

Men jeg jobber i akuttmottak og jobbet med en jordmor i går og hun dultet litt på babyen og brukte dopleren og da fikk jeg høre hjertelyden. Og etter det kviknet babyen til og jeg merket masse igår kveld. Men idag er det foreløpig stille :/

Sent from my iPhone using BV Forum

28 i dag:) var t lege mandag og da spurte jeg henne om dette. Huske jo fra sist at det var sånn også, men bekymret blir man alltid<3 nå skal vi kjenne bevegelser daglig, men beibiene våre har sovedøgn og rolige dager også. Men reager hvis man ikke har kjent noe liv.

Varierer veldig her! Noen dager er hun utrolig stille. Andre dager tar det helt av ;)
Er 29 uker i morgen

Sent from my iPhone

Samme her, noen dager kjenner jeg lille gutt masse løpet av en dag. Mens andre dager kjenner jeg bare noen få spark :( Blir fort bekymret. Er 28 uker :)

Her e det litt ulik aktivitetsnivå ifra dag t dag :) I dag e d masse liv, trur Theodor e på vei ut av magen :)

Jeg er 16 uker og har ikke kjent noe bevegelser,jeg er kanskje bare bekrymret og veldig utålmodig :) Når er det man ska begynne å kjenne bevegelser?

Jeg er 16 uker og har ikke kjent noe bevegelser,jeg er kanskje bare bekrymret og veldig utålmodig :) Når er det man ska begynne å kjenne bevegelser?
Alt fra 15-22 uker på vei :)

Sent from my iPad using BV Forum

Her er det også veldig opp og ned. Rolig en dag og hyper andre dagen :) Kjenner hun som regel alltid når jeg legger meg flatt og slapper av :)

Sent from my iPad using BV Forum

Virker som de fleste av oss har det likt nå disse ukene. Snart 28 uker selv, gleder meg til å møte babyen :-) men å så deilig det er de dagene man er bekymra og det endelig kommer noen småspark! Det er deilig følelse det B-)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Kjente veldig lite liv sist jeg var gravid. Denne gangen er det masse liv :)

Jeg har lavt blodtrykk, er det noen andre med det som har noen råd eller hva jeg kan gjøre?

Jeg har lavt blodtrykk, er det noen andre med det som har noen råd eller hva jeg kan gjøre?

Drikke mye vann og ta det rolig når du reiser deg opp ;) det var det jeg fikk beskjed om

Sent from my iPhone

Kände bebis väldigt tidigt och har varje dag könt något men aktivitetsnivån varierar. Som någon annan sa så är hon efter en mycket aktiv dag lugnare. Men det är ofta när jag ligger på rygg och vilar som hon vaknar till. V. 27 idag

Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app

Varierer veldig hvor mye og intensivt hun holder på her, men kjenner alltid mye på kveldstid og etter frokost. Hun er nå blitt så stor at jeg kjenner veldig mange av bevegelsene hennes også, selvom hun ikke akkurat sparker eller bokser. Kjenner det når hun skifter stilling f. eks. og det gjorde jeg ikke for 3-4 uker siden.
Er 30+6 nå.
Hvis jeg ligger er det party for å si det sånn :P

Min er helt bajas. . Rolig på dagen men ettermiddag nå kveld føles d som han prøver å sparke seg ut av magen!! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp