Bevegelser?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Den siste tiden syns jeg at jeg har kjent så lite bevegelser i magen. Har tenkt at det er fordi den lille har mindre plass, så sparkene ikke blir så tydelige (det er mer dult nå). Likevel blir jeg litt bekymret... Hvordan er det for dere? Kjenner dere masse liv?

Her er det mer liv enn noen sinne. Same var det på slutten sist eg gikk gravid også. Er du bekymret for den minkende aktiviteten, så ta en tlf til jordmor. før du ringer kan du gjerne telle hvor mange spark du kjenner i løpet av en time. Da kan jordmor lettere si om det er noe å bekymre seg for eller ikke ;)

det er blitt litt annerledes bevegelser, men jeg kjenner henne mange ganger hver dag, spesielt på kvelden.. drikk litt sterk kald saft, eller spis is/sjokolade eller noe sånn og se an bevegelsene. hvis du ikke får noe særlig reaksjon ville jeg heller ringt, det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men det er bedre med en telefon for mye ;)

Hos meg er det mye liv, men roligere bevegelser. Så lenge du kjenner godt med liv hadde jeg ikke bekymret meg så mye, men ring føden om du er i tvil! Aldri gøy å gå rundt å være bekymret!!!

Kjennes litt annerledes ut nå enn tidligere.. Men er endel bevegelse i løpet av dagen.. Men er veldig opp og ned.. Men har jeg spist eller drukket noe med sukker i da blir det full fart.. :)

Takk for svar, alle sammen! :) Jeg har kjent godt etter i dag, og det er jo liv i magen. Det er bare veldig anderledes. Det var sterke spark før, nå er det dulting og romstering. Jeg tror alt er greit, men det er godt å se at dere er kjappe med å si "Ring føden hvis du er bekymret". Greit at det er lav terskel for det. :)

Takk for svar, alle sammen! :) Jeg har kjent godt etter i dag, og det er jo liv i magen. Det er bare veldig anderledes. Det var sterke spark før, nå er det dulting og romstering. Jeg tror alt er greit, men det er godt å se at dere er kjappe med å si "Ring føden hvis du er bekymret". Greit at det er lav terskel for det. :)

Bedre å ringe en gang for mye enn for lite tenker nå jeg!! Hadde en hel dag sist svangerskap uten antydning til liv, og måtte til slutt ta det STORE steget og ringe føden.. Syns det var skummelt og ville jo ikke plage noen, men glad jeg gjorde det!! Veeeldig greit å få sjekket at alt er bra med de små!!

Back
Topp