Bevegelser utenpå magen <3

Missymi

Forelsket i forumet
Må bare dele dette med dere! I går, 20+2 kjente kjæresten baby utenpå magen for første gang (jeg har kjent det selv bare en gang tidligere) ! Et skikkelig spark! Herlighet! Lenge siden vi har tutet så høyt i kor begge to <3 Har dere kjent noe utenpå ennå? :)
 
Er selv 21+4 idag, og har kjent en del bevegelser de siste par ukene. Men den siste uken nå har jeg kunnet kjenne det utenpå også :happy: Samboer har vært bortreist hele forrige uke og kom hjem igår kveld/natt, så er veldig spent på om han også kan kjenne det utenpå magen idag eller denne uka :D Spørs bare om man klarer time det! Synes liksom babyen alltid stopper når jeg prøver filme/legge hånda på etter jeg har kjent et dult :p
 
Må bare dele dette med dere! I går, 20+2 kjente kjæresten baby utenpå magen for første gang (jeg har kjent det selv bare en gang tidligere) ! Et skikkelig spark! Herlighet! Lenge siden vi har tutet så høyt i kor begge to <3 Har dere kjent noe utenpå ennå? :)

Og forresten, så utrolig hyggelig! :love017 Gleder meg til samboer kan kjenne her også! Er det deres første?
 
Er selv 21+4 idag, og har kjent en del bevegelser de siste par ukene. Men den siste uken nå har jeg kunnet kjenne det utenpå også :happy: Samboer har vært bortreist hele forrige uke og kom hjem igår kveld/natt, så er veldig spent på om han også kan kjenne det utenpå magen idag eller denne uka :D Spørs bare om man klarer time det! Synes liksom babyen alltid stopper når jeg prøver filme/legge hånda på etter jeg har kjent et dult :p

Hehe, ja, det er visst veldig typisk at de blir sjenert - tror vi hadde himla flaks i går (godt hjulpet av et glass brus og noen kylling nuggets fra burgerking. haha. første skikkelige sukkerkicket hans inni der, antakelig X-D) :-D Håper kjæresten din får kjent det snart :-D Spennende dager :-D <3 Vår første ja, så det er mye skrekkblandet fryd ute og går i disse dager :-D hehe
 
Kjent utenpå siden uke 18, men det varer alltid så kort at ingen andre rekker å kjenne.
 
Det er så fint. Har også opplevd det noen uker nå<3
 
Kjent utenpå siden 18+5
 
Jeg har kjent det noen uker utenpå nå. Mannen og datteren min kjenner ofte. Lurt på om babyer kan bli for aktive jeg for det er veldig mye liv. Fått noen morsomme videoer da:)
 
Back
Topp