Jeg er i uke 26 og har kjent bevegelser lenge (siden 15-16). Jeg merker dog veldig stor forskjell på bevegelsene på høyre vs venstre side, og har gjort det helt siden starten. Jeg hadde regnet med at det ville stabilisere seg mer etterhvert, men blir egentlig bare tydeligere. Hadde morkaka bak på OUL, men kanskje den har flyttet seg så den ligger mot den ene siden?
Andre som kjenner bevegelser mye tydeligere på en side, er det normalt?
Andre som kjenner bevegelser mye tydeligere på en side, er det normalt?
Ho sa at grunnen var at baby hadde lagt seg med ryggen mot den eine sida, og sparka mot motsett side. Etterkvart som magen vart større kjente eg framleis mest spark på den eine sida, og meir pressing/trykking på andre sida. Tenkte nesten på det som om babyen strakk seg eller pressa seg ut mot sida.
Kan ikke huske det var så tydelig bare en side i mine to tidligere svangerskap, og tenkte at ettersom det fortsatt er så mye plass så bør det jo være mye «forflytning» der inne enda og derfor litt rart. Man blir så tussete og nervøs for alt mulig - skulle tro man burde være litt mer herda som tredjegangs, men føler neste det er omvendt for meg
Sikkert pga alder 
er spark og dult innimellom, men har endret seg. Det er normalt når de blir større og får mindre plass at bevegelsene endrer seg, eller som du sier at plutselig sparker de innover isteden.
jeg er 26+3.