Skrapelodd
Blir kjent med forumet
Jeg er straks i uke 28, og det er jo da man skal begynne å registrere mønsteret i babyens bevegelser. Ifølge kjennliv.no så øker bevegelsene fram til uke 32 hvor de stabiliserer seg. Men jeg opplever at det kan være kjempestor forskjell fra dag til dag, og sånn har det vært helt siden jeg begynte å kjenne bevegelser. Et par dager med masse bevegelser gjennom hele døgnet, etterfulgt av flere dager med bevegelser bare av og til, og mindre sterke. Og så blir de sterkere igjen.
Jeg har allerede ringt føden én gang pga bekymring, og snakka med jordmor (i uke 24 eller noe, da var det jo ikke så viktig med et fast mønster)
På kjennliv.no sier de at bevegelsene skal ikke bli færre eller svakere. Men hvordan forholder jeg meg da til at det er så stor forskjell fra dag til dag? Noen som har noen erfaringer å komme med på dette?
Jeg har allerede ringt føden én gang pga bekymring, og snakka med jordmor (i uke 24 eller noe, da var det jo ikke så viktig med et fast mønster)
På kjennliv.no sier de at bevegelsene skal ikke bli færre eller svakere. Men hvordan forholder jeg meg da til at det er så stor forskjell fra dag til dag? Noen som har noen erfaringer å komme med på dette?