bevegelser og spark?

~lille lavendel~

Forelsket i forumet
hvoradn er det, kjenner dere bevegelser til samme tid hver dag? er det like mye aktivitet eller varierer dette fra dag til dag? synes det er vanskelig med hva som er normalt. noen dager er det mye romestering og andre dager veldig stille.... :anyone

hos meg prøver jeg å finne et system i bevegelsene...håpløst til tider...
noen dager er han aktiv HELE tiden (er sikkert helt utslitt stakkar).
Andre dager så merker jeg ikke noe spark før jeg legger meg ned i senga for å sove (jeg vet jo at han sparker, men kjenner det ikke så godt alltid. tror magen min er blitt litt immun for alle sparkene... ).

Men tilbake til spm ditt; jeg kjenner han alltid når jeg har lagt meg på kvelden (mindre forstyrrelser - og jeg får virkelig fokusert på sparkene).
Kjenner han ofte om morgenen også (spørs hvem av oss som våkner først ;) )

Alltid på kveldstid her også. Ellers så syns jeg det er jevnlig med bevegelse gjennom hele dagen nå. Noen uker (kanskje sånn 25-29) var det veldig faste tider, men nå er det kortere pauser mellom bevegelser.

Her er det ganske fast ja. Hver morgen og kveld- når jeg er i ro. Når jeg er aktiv er lille stille.

Her er iallefall bebis en skikkelig syvsover ;) pleier ikke kjenne noe bevegelser før langt ut på formiddagen, og så er det "pause" til ettermiddag/kveld :)

Jeg tror ikke min baby sover i det hele tatt.. hehehe enten er det rull rulle, ellers så hikker den. :)

Her har det vært fast mønster lenge nå. :-)

Jeg våkner med herlige spark hver morgenen. <3
Og da kommer storesøster og stryker på magen.
Idag fikk vi oss en god latter også, for idag la hun seg med rompa skikkelig ut, så magen fikk en skikkelig spiss midt på! Hi hi! :-) Hun beveger seg også på formiddagen, og har i det siste begynt å bevege seg etter mat.

Ellers er det fast at hun skal sparke litt når jeg legger meg på kvelden.
Så jeg merker sparkene hennes som det siste før jeg sovner, og det første når jeg våkner! <3

Lurer på om det blir sånn når hun er født også. At hun vil være våken når jeg vil legge meg. Hi hi! :-)

Her kan babyen være ganske rolig på dagtid, men hun tar det igjen om kveldene. Da er det full action i magen.

Det varierer fra dag til dag hvor mye jeg kjenner han sparke.
Eneste som er fast er om morgen etter jeg har stått opp, og når jeg legger meg på kvelden.
Det har nok sikkert litt å si hva jeg gjør på den dagen. For er jeg mye aktiv så kjenner jeg ikke så mye spark. Men de dagene som er roligere der jeg sitter en del, så kjenner jeg sparkene ganske så tydelig og ofte :)

Stort sett sark og bevegelser hele tiden, men ofte også bare morgen og kveld ogvet spark i ny og ne .. har funnet ut at han liker hånda mi veldig godt, g kommer som reelmmed en bekreftelse på atbhan er ser når eglegger hånda på magen - en bestemt plass :)

han er også veldig nyskjerrigmnår det kommer nye hender til, da bevegernhan seg og presser seg opp mot hendene ;)

Stort sett sark og bevegelser hele tiden, men ofte også bare morgen og kveld ogvet spark i ny og ne .. har funnet ut at han liker hånda mi veldig godt, g kommer som reelmmed en bekreftelse på atbhan er ser når eglegger hånda på magen - en bestemt plass :)

han er også veldig nyskjerrigmnår det kommer nye hender til, da bevegernhan seg og presser seg opp mot hendene ;)
Så koselig <3

Hjelpeste meg så mange skrive feil i innlegget mitt over :P Satse på at dåkke forstår ;)

Her er det liv fra tidlig til sent! Noen ganger også når jeg sover (ifølge mannen). Spark før mat, spark etter mat (blir trangt?), spark jeg våkner av :angel1 , spark som holder meg våken, spark etter trening, spark på jobb.. Alt etter dagsform på jenta inni der. Men om hun skal fortsette aktivitetsnivået på utsiden, blir det ikke mye soving på oss :eek: o_O :rolleyes:

Back
Topp