Bevegelser og hjertelyd <3

toerperfekt

Blir kjent med forumet
*Aprilbaby 2018*
Jeg er helt i ekstase og sitter her og griner :joyful: Mannen har lagt seg så må bare skrive her!

Har de siste dagene vært ganske sikker på at jeg kjenner babyen, men kun på den ene siden. Har morkaken foran denne gangen også, så kjenner igjen alt :) Har likevel ikke turt å tro det før jeg dristet meg til en runde med doppleren i kveld.

Fant hjertelyd for første gang, helt til siden og akkurat der jeg kjenner disse små fiskehalene <3 Ble så innmari rørt at jeg sitter her og stortuter! Så fint å høre den vakre lyden og ikke minst få bekreftet at det er lille som driver og romsterer!

Så fantastisk! [emoji173]️ Hvor langt er du?
Jeg var på ultralyd idag og fikk sett på en utrolig livlig liten krabat som hadde fin hjerterytme og der alt så ut at vare i skjønneste orden! Så utrolig godt å få bekreftelse da jeg hittill ikke kjennt noe fra h*n[emoji173]️ Ble flytta frem en uke til 14+3 idag [emoji2]

Så fantastisk! [emoji173]️ Hvor langt er du?
Jeg var på ultralyd idag og fikk sett på en utrolig livlig liten krabat som hadde fin hjerterytme og der alt så ut at vare i skjønneste orden! Så utrolig godt å få bekreftelse da jeg hittill ikke kjennt noe fra h*n[emoji173]️ Ble flytta frem en uke til 14+3 idag [emoji2]

Heldiggris <3 Ingenting slår det å få en liten smugtitt! Jeg var på tul da jeg var 11+0 og er 14+0 i dag. Er andregangs, men kjente liv uke 15 forrige gang også til tross for morkake foran :) Livmoren min virker å være ganske skjev, ligger veldig til siden i hvertfall, så mulig det er derfor?

Kan hende det har med plassering av morkaken ja, vet ikke helt[emoji28] men så gøy i hvert fall! Med første kjennte jeg liv i uke16-17 tror jeg, og i uke 12-13 andre gangen ( mista ), så blir spennende å se nå[emoji7]

Back
Topp