Bevegelser nedentil! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Noen som har opplved bevegelser nedentil?
Jordmor fortalte meg at det er baby som prøver å få hendene inn i munnen!
Når hodet er langt nede i bekkenet, er det mindre plass der, og det er vanskeligere å få hendene opp og inn i munnen. Så bevegelsene kommer av at baby prøver å presse opp hendene. :-)
Ser det for meg! Hi hi! :-)

Ja. Fytti... Jeg har jo sagt det her før, at det føles ut som det nesten kommer en hånd eller fot ut åpningen. Er såååå ekkelt.

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Hihi morsomt da :p min ligger også veldig langt ned, men han har klart å få bena ned i ansiktet og sutter på tærne faktisk

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
Så herlig da! :-)
Spennende om han kommer med ben eller hodet først da! :-)

Når du nevner det, så har jeg kjent bevegelser ganske langt ned også. Litt søtt alt de får til inne i magen. Eldstejenta hadde tydeligvis øvd seg mye på å sutte på fingrene, for det første hun gjorde da jeg fikk henne på brystet var å putte fingrene rett i munnen. Hun visste godt hvordan hun skulle få det til :)

Når du nevner det, så har jeg kjent bevegelser ganske langt ned også. Litt søtt alt de får til inne i magen. Eldstejenta hadde tydeligvis øvd seg mye på å sutte på fingrene, for det første hun gjorde da jeg fikk henne på brystet var å putte fingrene rett i munnen. Hun visste godt hvordan hun skulle få det til :)

Hihihi, nå lo jeg godt for fikk et bilde i hode av gutten min som legger tåa i munn når han kommer ut :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Tror det er det jeg kjenner også :) det må bety at baby har snudd seg rette veien.. Håper det ikke er ønsketenkning :) Ser det for meg.. Åå som jeg gleder meg til å babyen min i armene :)

Jeg har kjent sånn nedentil. Var på kontroll i dag og hun ligger med hodet opp i lungene mine og turner rundt som det passer henne. Er nok beina jeg kjenner når hun sparker nedover mot "åpningen". Håper hun snur seg. Skal tilbake 3.juli.

Så herlig da! :) *smelt*
Ville sikkert vise deg hva hun hadde lært, og at hun var kjempegod på å sutte på fingrene! Hi hi! :p
De er jo gode på å sprelle med ben og armer også!

Men, gråter de første gang som nyfødt? Det har de vel aldri gjort i magen? Lurer på hvordan det er; plutselig skjønner de at de klarer å lage lyd. Og når lyden kommer, så kommer jo alltid mammaen og koser også! Hi hi. ;)

Back
Topp