bevegelser/liv?

gryjenta

Forelsket i forumet
hei[:D] da har endelig kommet til 16 uker og formen min er superbra..nesten bedre enn den var før jeg ble gravid! sikkert pga jeg har vert røykfri i 2 mnd og kvalmen har gått helt bort og energien er fullt tilbake herlig[:)]
men jeg bare lurer på noe ang liv..jeg kjenner akuratt som det beveger seg nede i magen spesiellt på kvelden og på natta..det kiler og dunker..men klare ikke helt å tolke det som liv eller luft? føles ut som jeg har gullfisker nede i magen av og til på natta, kiler noe vannvittig[:D][:D]
men det kjennes ganske likt ut som luftbobler bare det forflytter seg litt mer føler jeg og livmoren min blir alltid knallhard når disse bevegelsene kommer..
noen som vet?[:D]

Gratulerer med 16 uker...[:D]

Det du kjenner (med mindre du ikke promper rett etter) er gullet i magen...Bevegelsene til den lille kjennes akkurat som du beskriver...kiling, luft eller sommerfulger/fisker...

Så spennende da...

[:D]

nei har ikke hatt noe problemer med promping så er nok liv jeg kjenner da[:D][:D]så gøy!!![:D]

kjente det som deg på akkurat samme måteb og det er nok den lille som trener litt ja :o) Du merker mere og mere etterhvert.....

Back
Topp