Bevegelser i svangerskap etter keisersnitt

Kasih

Blir kjent med forumet
Hei,

Jeg har to svangerskap bak meg og med begge disse har jeg kjent bevegelser relativt tidlig (uke 14-15). Nå er jeg snart 16 uker på vei og har ikke kjent noenting. Ikke antydning engang. Sist hadde jeg keisersnitt og har hatt en del nummenhet i magen i forbindelse med dette. Kan det ha noe å si for når jeg kjenner liv? Begynner så smått å bli litt bekymret. Morkaken er plassert bak og ikke foran. Ja, jeg vet. Det er enda tidlig og alle svangerskap er ulike. Jeg har likevel inntrykket at de fleste (og etter egne erfaringer før dette) at man kjenner det tidligere for hver graviditet. Noen som har erfaringer med at det ikke er sånn? Eller at keisersnitt kanskje har noe å si for følelsen?
 
Vet ikke. Men med første kjente jeg i uke 17. Hadde pks med han. Ved neste svangerskap forventet jeg å kjenne tidligere men kjente det igjen i uke 17. Så kan jo være.
 
Kjenner lite bevegelser men morkaken foran etter ks... men tenker ks såret er en liten strekk så det er andre ting som spiller inn leie på baby og morkaken og alle babyer er forskjellige...
 
Back
Topp