Bevegelser i magen!

Stinei

Betatt av forumet
Noen her inne som har kjent noen bevegelser fra den lille i magen enda?
Jeg er ferdig med 13 uker nå, og de siste 2 ukene har jeg innimellom kjent litt bevegelse. Herlig følelse! Kjente det ganske tidlig med førstemann også, rundt uke 15 tror jeg, og tidligere nå.

Nei ingenting enda, men gjett om jeg gleder meg. Er jo bare 10 uker da. Sist kjente jeg bevegelser rundt uke 19. Glerder meg til jeg blir litt mer gravid. Ingenting som syns enda...

Forrige gang kjente jeg liv ved 16 uker. Nå er jeg 10 uker på vei, og her en dag var jeg nesten sikker på st jeg kjente liv, enda jeg vet at babyen ikke har bevisste bevegelser ennå. Men den beveger seg jo likevel, så det kan vel være mulig???? Hm, lurer på dette jeg, men jeg finner vel ut av det når jeg merker noe mer.....

Noen andre som har kjent noe så tidlig, kanskje særlig de som ikke er førstegangsfødende...??

Jeg er også bare 10 + 5 uker på vei. Har ikke kjent bevegelser ennå. Er det ikke litt tidlig da? Skal til jordmor om to uker. Rekner med å få høre hjertelyden da. Også kan jeg deretter begynne å kjenne etter små bevegelser... men jeg er førstegangsfødende, og aner ikke hva jeg skal kjenne etter...

Jeg mener også at jeg har kjente NOE...... Og jeg har gått sånn før, men det er noe som skjer på innsiden..... Har hendt et par kvelder i det siste..når jeg har lagt meg rett ut på sofaen så er det noe....fort og gæli, men NOE er det..overbevisst om det!!

Husker ikke når jeg kjente med første mann, men nå kjenner jeg det hvertfall.
Også trudd det er tidlig, men jeg må jo stole på magefølelsen..hehe!(ordet passet bare så bra..hihi)

Har tidligere hatt en mistanke om å være lenger på vei enn det jeg egentlig er pga magen som har blitt diger og en rar siste mens...men...finner ut av det ved ultralyden som kommer i november!

Hei igjen[:)] Nå har jeg kjent liv for første gang... Veldig herlig følelse. Er nesten 13 uker nå, så det er jo en del uker tidligere enn sist gang[:D]

Har kjent utrolig nok bevegelser siden i uke 11 og kjenner nå bevegelser hvar dag (er 12+6) syntest dette var veldig tidlig og kunne ikke tru det til å begynne med men det var ikke noen tvil, venter nr. 5 så eg burde kjenne denne følelsen, kjennte ingenting siste gong før i uke 13.

Jeg lurer på om jeg kanskje kjente noen bevegelser i magen i går kveld etter at jeg hadde lagt meg i senga. Lå på siden og det kjentes ut som små "luftbobler". Holdt på en bitte liten stund, så ga det seg. Men lenge nok til at jeg begynte å lure på hva det var. Samme "luftboblene" kjente jeg senere på natten da jeg hadde vært opp og tisset og lagt meg igjen.
Så nå kommer jeg til å kjenne etter hver kveld!

Skreiv jo at jeg kjente bevegelser i uke ti, hadde kjent det en stund da... Men ifølge legen var jeg da i uke 12, litt mer riktig det, ja... Jeg vet at det er liv jeg kjenner, men det er ikke så ofte. Ikke hver dag en gang, tror jeg. Men det er så deilig!!!

Kjenner også små bobler, men siden dette er min første er jeg ikke sikker på om det er babyen som beveger seg. [8|] Kanskje er det bare magen som rumler...vet ikke enda, men kanskje jeg kjenner noe mer om et par uker [:D]

Back
Topp