bevegelser i magen

e_l_i_N

Første møte med forumet
Hei!
Jeg har termin 2. september, og syns det er veldig spennende å være gravid! Dete er min første gang og jeg har nettopp begynt å innse at det er et liv der inne i magen min. I går kjente jeg og mannen min på magen, og babyen sparket. Jeg trudde det var tidlig å kjenne dette, og at jeg som mor skulle kjenne bevegelser inne i magen en stund før vi kunne kjenne de utenpå...
Lurer på om andre har kjent spark i sin 19. uke? Det var en veldig spesiell følelse, og jeg føler jeg har kommet nærmere barnet i magen min. Ting har blitt litt mer virkelig for meg.
Eline

Hei og velkommen hit e_l_i_N (Eline).

Jeg er 16 uker i dag, og har ikke kjent noe ennå, men det er ikke uvanlig å kjenne noe i uke 19 (og ikke uvanlig å ikke gjøre det heller....).

Hei!

Jeg er i uke 18 og har kjent bevegelser noen uker nå. Kjenner nesten at de blir sterkere for hver dag som går.

Jeg er bare 17+3 og har allerede kjent liv en stund. På fredag kjente sambo et lite spark når han holdt på magen min. Dette er veldig tidlig, men det veldig forskjellig fra person til person [:D]

Er i uke 18 nå og kjenner spark jevnlig.. Så det er like normalt å kjenne noe som det er å ikke gjøre det! Men koselig er det i alle fall[:D]

Hei,
hittil kjente jeg for det meste sparkene ved navlen. på ul lå fosteret med hodet nede. men igår trodde jeg magen skulle sprekke. det gjorde vondt og jeg skjønte ingenting. men så gikk det over, og da begynte det å sparke helt nederst! babyen i magen snudde seg?? [:D]

Jeg er 18+3 og har kjent liv i noen uker. På 17+1 kjente min man også spark:) Det er ikke alltid at det kjennes utenpå magen, det kommer litt ann på hvordan babyen ligger, tror jeg.

PS  UL i dag, gleder meg!!

ORIGINAL: Lykkelig78

PS  UL i dag, gleder meg!!

lykke til!
de er kjempehyggelige på Bærum sykehus, men du må spørre om du vil vite kjønnet!

Back
Topp