Bevegelser i magen

rubicon

Betatt av forumet
Kjenner dere bevegelser og spark i hele magen?
Min prinsesse sparker bare på venstre side.. Hele veien fra ribbeina til blæra ;) Men har aldri kjent noe på den høyre siden, hvordan er det med dere?

Her e det overalt .. kansje babyen din har funnet seg en favoritt stilling :)

Her er det også veldig varierende, men jeg har god plass i magen - dette er 3 gangen, så det er helt naturlig at de ikke ligger i en fast posisjon enda.. Men, jeg mener selv at jeg kjenner hodet nederst og at føttene sparker oppover for det aller meste;-)

HERLIG.... ;-D

heisann!
Jeg har det på samme måte som deg, bare at det alltid er på høyre side.. Babyene våre har visst funnet en skikkelig behagelig stilling! ;) 
Har dere kjent vibrering i magen? Jeg har det et par ganger, lurer på hva det er ...  

gutt2012 skrev:
heisann!
Jeg har det på samme måte som deg, bare at det alltid er på høyre side.. Babyene våre har visst funnet en skikkelig behagelig stilling! ;) 
Har dere kjent vibrering i magen? Jeg har det et par ganger, lurer på hva det er ...  

Leste det at den vibreringen man kjenner i magen er når babyen våres tisser, hihi. Litt små rart å vite emoticon

haha, da tisser min masse ;) morsomt :) min skifter side litt, men virker som om den har lagt seg nedover..

Her ligger ho å småkiler meg litt heeeeelt nederst på venstreside men så kjenner jeg bare bevegelser ellers på høyresiden av magen :) Nå har jeg morkaka så venstreside så selv om JM sa: "ÅI! Her sparkes det mye!" på venstreside sist så kjente jeg absolutt ingenting ;)

Her ligger også litla på ene sida. Kun på høyre sida i magen. med hodet ned og føttene opp. Slik har hun luggi så lenge jeg har kjent spark og bevegelser. Noen dager er hun veldig aktiv andre dager er hun veldig rolig.
Må si jeg synes det er veldig spesielt at lille pia bare ligger på ene siden med hode ned og at hun alltid har ligget slik.

Hun har drevet en del turn men hun turner sideslengs altså fortsatt med hodet ned :P blir vel egentlig mer at hun bare ligger å roterer :P Har jo ikke like god plass til det lenger så roterer ikke så mye nå lenger. nå ligger hun bare å presser hodet ned (noe som er vannvittig ubehagelig og vondt til tider)

Back
Topp