Bevegelser i magen uke 11

Lil-17

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg har en merkelig bulende hard klump på innsiden av magen som beveger seg..kjent den flere dager nå..kan f.eks kjenne den når jeg ligger på ryggen av og til, om morningen spesielt, kanskje for da er jeg ikke oppblåst. Jeg kan ta på «klumpen» og da beveger den seg til siden og forsvinner. Opptrer for det meste i området rundt navlen. Veldig rart! Hva kan det være? Noen ide? Kan tarmene gjøre sånt? Det kan jo umulig være babyen..er jo altfor tidlig (11+2, venter nr. 2).

Luft i tarmene? :happy: Vil ikke tro livmoren er kommet såpass høyt opp enda, selv om det er nr 2.
Babyen er jo heller ikke så mange cm enda :happy:
Her kjente jeg liv i uke 13 med nr 2! Og det fikk jeg bekreftet hos jordmor, da hun lyttet til hjertet samtidig og jeg sa jeg kjente babyen i det vi hørte den rørte på seg :D

Luft i tarmene? :happy: Vil ikke tro livmoren er kommet såpass høyt opp enda, selv om det er nr 2.
Babyen er jo heller ikke så mange cm enda :happy:
Her kjente jeg liv i uke 13 med nr 2! Og det fikk jeg bekreftet hos jordmor, da hun lyttet til hjertet samtidig og jeg sa jeg kjente babyen i det vi hørte den rørte på seg :D
Kan en kjenne luften som en kul? 2-3 cm ca. Kjemperart synes jeg :P Regner med det er tarmene. Sist kjente jeg liv første gang i uke 19..små bobler. Dette kjennes ut som sparkene i uke 25+ i styrke. Skal på tul på mandag, får høre med de da.

Jeg har sånn hele tiden selv når jeg ikkje er gravid er som regel bare luft [emoji6] kjennes helt likt ut som når babyen sparker ble skikkelig stressa første gang for å si det sånn så tok jeg mange graviditetstester [emoji23] da var alle negative. Så forhørte jeg meg med fastlegen og han sa det bare er gass i tarmen [emoji23]

Jeg har sånn hele tiden selv når jeg ikkje er gravid er som regel bare luft [emoji6] kjennes helt likt ut som når babyen sparker ble skikkelig stressa første gang for å si det sånn så tok jeg mange graviditetstester [emoji23] da var alle negative. Så forhørte jeg meg med fastlegen og han sa det bare er gass i tarmen [emoji23]
Heheh hadde nok fått litt panikk viss det plutselig var noe som sparket der inne å jeg ikke visste om graviditeten :P Jeg har aldri hatt sånn før, hadde det ikke i forrige svangerskap heller.

Heheh hadde nok fått litt panikk viss det plutselig var noe som sparket der inne å jeg ikke visste om graviditeten [emoji14] Jeg har aldri hatt sånn før, hadde det ikke i forrige svangerskap heller.
Jeg begynte å kjenne det etter første graviditeten. Hadde aldri vært borti det før. Som jeg skrev var tanken min å nei kan ikkje få en til allerede! [emoji23] men neida bare gass [emoji23]

Kan en kjenne luften som en kul? 2-3 cm ca. Kjemperart synes jeg :p Regner med det er tarmene. Sist kjente jeg liv første gang i uke 19..små bobler. Dette kjennes ut som sparkene i uke 25+ i styrke. Skal på tul på mandag, får høre med de da.

Ja, slik har jeg det ofte :happy:
Mye som kan sammenlignes med spark, men det er bare luft. Vi vet jo hvordan det kjennes ut, så dermed tror jeg det er ganske lett å blande luft og spark :D

Back
Topp