Bevegelse?

17+5 og venter ennå på å kjenne ordentlig liv Jeg har kjent en del svake bevegelser, men så blir jeg så usikker på om det faktisk er babyen eller om det bare er noe annet.
 
Sist graviditet kjente jeg første skikkelige bevegelsene ganske sent, mener det var etter ordinær UL, rundt uke 19-20 muligens. Da lå morkaken fremme.
Er kun 13+5 idag og kjenner ingenting enda, og vet heller ikke hvordan morkaken ligger. Håper ikke jeg trenger vente like lenge som sist før jeg kjenner lille, føler liksom man har litt bedre kontroll over hva som skjer inni der når man også kjenner og kan følge med på bevegelsene :Heartred
 
Så heldige dere er! Jeg merker ingenting og er 17+3. :(
Med nr 1 kjente jeg det ikke før i uke 19 :) dette er 3. Barn, så med de to siste har jeg kjent det mye tidligere fordi det er mye lettere å vite hva som er babyen, når man har vært gjennom det noen ganger før! Hadde kanskje kjent det tidligere med førstemann om jeg visste hvordan følelsen var fra før.
 
Er 17+2 og kun kjent liv en gang. Da lå jeg på magen og følte at den lille romsterte fælt inni der. Har morkaken foran denne gangen så er forberedt på at det ennå kan ta litt tid å kjenne bevegelse regelmessig. Med førstemann (morkake bak) kjente jeg han rundt uke 18-19.
 
Back
Topp